WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 11

- Jag förstår, men vad händer med oss då? frågade jag honom och kramade om honom och kände hur en tår fall ner för min kind.. Fan.. jag vill inte förlora honom..




Ur Justins perspektiv:

Jag kysste henne på pannan. Shit, hon var så fin, jag ville inte förlora henne.
- Jag kommer inte släppa dig, aldrig. viskade jag i hennes öra. Hon kramade mig, men släppte taget och kollade på mig. Jag märkte att hon var påväg att gråta.
- Jag vill inte förlora dig... sa hon och tårar fall ner för hennes kind. Jag kysste bort dom. Jag visste inte vad jag skulle göra.

Ur Sunnies perspektiv:

- när kommer du behöva åka från Atlanta? frågade jag.
Han suckade.
- Jag måste åka om två dagar till Los Angeles, ska spela in en låt. Sedan ska jag ha några intervjuer. Sedan ska jag till några amerikanska städer om ett par dagar på en jingle bell tour, men vi hörs på mobil varje dag? eller hur? sa han.
Jag visste inte vad han menade, menade han att vi skulle behöva vara ifrån varandra hela tiden när han åkte iväg? det skulle ju aldrig gå.

- Justin, du vet vad du betyder för mig, du är viktig för mig, jag behöver dig. Men jag kan inte vara här i Atlanta, och vänta på dig hela mitt liv, det kanske är bäst om du är med Selena Gomez eller något.. sa jag och gick upp ur sängen och ut ur rummet. Jag hann inte komma långt förns han tog tag i min arm.
- Selena är inte bättre än dig, jag älskar inte selena .. jag älskar .. stoppade han. Aww, ville han säga dom tre orden? vi hade inte sagt dom ännu!
- Selena kanske är rätt för dig, ni är samma typ av människor. Från samma värld, jag är normal. sa jag.
Jag gick ner för trappan och han tog tag i min arm igen.
- snälla, justin.. sa jag och la mig ner mot golvet. Jag ville inte förlora honom. VAD SKA VI GÖRA NU?! menar vårt förhållande.. Han kramade mig.
- Vi kommer klara det, jag åker iväg nu, vi får se hur det går, om vi kan hålla oss, sa han. - för jag vill verkligen inte förlora dig.
- Okej, så du åker om två dagar? frågade jag honom och han nickade och suckade.

Vi skulle prova. Se hur det gick.

Jag och justin gick till hans vardagsrum och satte på en film, denna gång såg vi The final break. Båda vi hade sätt prison break och vi älskade den serien. Vi älskade att bara kolla på film och mysa, vara bredvid varandra. Han kysste mig. Passionerat.

Sedan gick vi upp till hans rum och somnade, bredvid varandra - nej, vi gjorde ingenting, vi har ju inte ens sagt "jag älskar dig" ännu - vilket kanske började vara dags snart.

Vi gick upp nästa morgon, det var vår sista dag tillsammans. Imorgon åker han till Los Angeles. Chaz har inte hört av sig, ska jag vara ärlig så hade jag inte tänkt på honom förns nu på morgonen. Jag var lite orolig.

- Vad tänker du på? du ser så fundersam ut! frågade Justin.
- Chaz, sa jag utan att tänka på vad jag sa.. Han kollade konstigt på mig. - Chaz och Ryan menar jag, vad tycker dom om att du ska åka iväg nu? fick jag fram.
- Dom är rätt vana, dom kommer vara bra sällskap för dig, du känner ju dom bra. Sa Justin och flinade.

Vi åkte iväg till stranden och badade. Vi träffade på lite justin-fans. Belibers eller vad det nu heter. Vi satte handduken och tog inte av oss kläderna ännu.
- Jag tror jag har blivit ett justin fan, jag lyssnade på baby påvägen hit i min ipod, sa jag till justin. Han skrattade.
- Det förvånar mig inte, jag tror du har bieber fever, sa han och skrattade.
- jag har kommit på något, jag har inte träffat din mamma, sa jag. Och kom och tänka på det.
- och jag har inte träffat dig, sa han.
Vi satt hela dagen på stranden, och sedan kom lite fans förbi då och då. Dom frågade vem jag var och då sa han alltid "en kompis" sedan såg vi en paparazzi. Vi hade lekt i vattnet och haft det jätte mysigt. Hoppas han inte hade fått några bilder bara.
Vi packade ihop våra grejjer och gick till bilen. Då hade massor med paparazzis hunnit komma, där stod en massa paparzzis och ställde frågor. Vi hoppade in i bilen. Justin öppnade dörren åt mig, en riktig gentleman. Vi åkte hem och sedan gick vi in på ocean up. Såg att dom hade laddat upp bilder på oss och skrivit

" 17 åriga popsensationen Justin bieber sågs med den mystiska flicka idag på en strand i Atlanta. Det ser defivint ut att vara med än vänskap"

Ytterdörren öppnades.
- VEM?! skrek justin.
- Jag, skrek en ljus kvinnligröst.
- Det är mamma, sa justin och gick ner och tog mig i handen. Vi gick när och där stod en jätte gullig kvinna som var väldigt kort.
- hej, jag är pattie, du måste vara Sunnie, sa hon och log.
- Ja, det är jag det. Trevligt att träffas, sa jag och vi kramade varandra.
- Vill ni ha mat? frågade hon.
- Nej vi har redan ätit mamma, men tack ändå, sa justin och vi pratade lite tilll och sedan gick vi upp på justins rum.

- Du, justin. Kommer du träffa Selena något när du åker iväg nu? frågade jag och såg att justin slutade le.
- Förmodligen kommer vi ses på The tourist premiären i Hollywood, angelina jolies nya film.. jag vill inte ljuga för dig, men jag ska till massa städer, och där kommer massa kändisar vara, bland annat Selena Gomez and the scene, men det kommer vara kändisar som katy perry, usher och andra med.. så inget kommer hända, sa han.


________________________________________________________________________

vad kommer hända nu när justin åker iväg? kommer det hände något med han och Selena gomez? Ska han vara otrogen eller inte? Ska Sunnie följa med? Berätta vad ni vill! jag har många planer, men vill gärna höra vad ni vill..

Ska sunnie följa med? ja eller nej. självklart kommer det bli drama nu när han åker iväg!!

Se vår andra blogg: www.hollywoodgossips.blogg.se


Kommentarer
Postat av: mirja och sanna

awesome

2011-02-26 @ 10:08:20
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han ska INTE vara otrogen, men sunnie kan ju följa med ;p

2011-02-26 @ 10:14:37
Postat av: Fan Blogg

Hejjsan!

Om du är en Belieber kanske du skulle vilja följa denna blogg:

http://justindrewbieberfanblogg.blogg.se



Ha en bra dag , Kram (:<3



btw: aktiv där 24/7

2011-02-26 @ 14:38:15
URL: http://justindrewbieberfanblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0