WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 3

Jag tog bilen och körde hem till Ryan. När jag kom dit var Kristen redan där, chaz, en främmande tjej och en liten pojke. Jag hälsade på Kristen, Ryan och Chaz och sträckte fram handen först till tjejen som hette "Catlin" sedan till lilla pojken som hette "Christian"..

Precis när vi tänkte sätta oss ner så plingade dörren på och in kom...





Sunnies perpektiv:In kom ... Okej, jag tror jag ser i syne eller så är det justin bieber jag ser mitt framför mig.
- Hejsan kan man få joina? frågade han och gjorde sin hairflipp.
Ryan, chaz, catlin och Christian hälsade på honom. Jag och Kristen stod helt stumma. Alltså vi var inga större fan. Men det var ändå overkligt.
- Hej jag är justin! sa han och sträckte fram sin hand.
- Sunnie, sa jag och sträckte fram mig
- Och jag är kristen, sa kristen efter ett tag och pekade på sig själv. För justin hade stannat upp och kollat på mig länge. NEJ, Hoppas jag inte hade chocklad mellan tänderna, för det hade jag precis ätit innan jag kom hit.

- Varför sa du inte att du var vän med Justin Bieber? frågade jag Ryan mitt framför justin.
- är ni fans? frågade justin
- Nja inte direkt, eller du sjunger jätte bra och har bra låtar! men vi retar mest dina fans.. sa kristen generat.
- aha, hahha, sa han.. och blev på något sätt stum.
- Men du har bra musik såklart! la jag till.
- Om ni fortfarande ville ha svar på min fråga så sa jag inget för jag gillade att vara anonym, sedan justin är känd vill alla umgås med mig och chaz för att komma nära honom, vi tyckte om att vara med er och vi märkte att det var äkta, sa han.

Det var ganska gulligt sagt! men jag kunde fortfarande inte fatta. Världens kändaste tonåring stod mitt framför mig.

- Så ska vi spela spel? sa Catlin och avbröt den pinsamma tystnaden.
- Fifa 2011, sa chaz och hoppade i soffan och hela soffan skakade.
Kristen och Ryan gick in i köket och fixade lite snacks. Jag satte mig i soffan bredvid catlin och brevid mig satte sig justin.

- Så du och kristen går i samma klass som Chaz och Ryan? frågade han
- Ja, vi går i en mongoklass med extra hjälp. sa jag och flinade. Han skrattade till lite.
Jag fick ett sms och såg att det var från Kristen. Hon var ju i köket med ryan. *Jag tror jag gillar Ryan* stod det. Jag svarade *Han är en bra kille, go for it* Jag fick en en lip gubbe tillbaka som svar.

- Är inte du på turne över hela världen? frågade jag justin som satt och pratade med Chaz.
- jo, men jag har paus nu så jag får vara i atlanta ett tag, sedan ska jag ut igen. Ska bli skönt att ta lite dagar off. Sa han och log
- är det jobbigt? frågade jag och log
- Sådär, ibland saknar man väl att vara hemma och vara en normal tonåring, men man får upptäcka mycket nytt och det är spännande, plus att jag har världens bästa fans, sa han och gjorde sin hairflipp.

Gud vad snygg han var. Kristen och Ryan kom ut med en massa godis och annat gott. Jag viskade i Kristen öra - Jag tror jag har bieber fever.

Hon skrattade och ryan satte på en film och vi stängde av fifa. Brevid mig satt Justin och nu hade catlin satt sig bredvid honom för att prata lite om gamla minnen, chaz satt bredvid mig och bredvid honom satt christian sedan satt Ryan och KRisten bredvid varandra.

Vi satte på "fredagen den trottonde" bara för få se en skräckis. Gud vad läskig den var! Det var flera gånger jag tog handen för mitt ansikte och bara ville gråta. Men Justin och Chaz skrattade bara åt mig.

Catlin ställde sig upp och tog lite foton på oss med hennes mobil. Hon sa att hon skulle tweeta lite.

Filmen var slut och alla skulle sova hos Ryan. För ingen vågade gå hem. Jag ringde min mamma och frågade om jag fick, och det fick jag.

Ur Justins perpektiv:

Vi satt och kollade på lite filmer och hade det bra. Kändes skönt att bara få vara normal och vara med folk som tyckte om mig för den jag var.

När vi gick och la oss sov jag med Chaz, Ryan och Christian i ett rum och tjejerna i ett annat. Jag drömde konstigt nog om Sunnie den natten. Jag hade precis lärt känna henne?! Weird..

Vi gick upp och åt frukost. Alla satt runt bordet och pratade.
- Hörni, ska vi alla hitta på något idag? frågade ryan
Jag kollade på Sunnie som nickade mot honom och alla tyckte det verkade som en bra ide.

____________________________________________________________________________________

Spänning och Drama kommer! :D KOMMENTERA!
Kapitel 4 kommer senare idag ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome :D

2011-02-21 @ 09:35:16
Postat av: Madde

Fett bra!

2011-02-21 @ 10:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0