WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 4

Vi gick upp och åt frukost. Alla satt runt bordet och pratade.
- Hörni, ska vi alla hitta på något idag? frågade ryan
Jag kollade på Sunnie som nickade mot honom och alla tyckte det verkade som en bra ide.

 


 

Sunnies outfit

Ur Sunnies perpektiv:

Jag kunde inte sluta tänka på honom. På justin.. Han var så vacker, men nej, jag ska inte bli kär i någon popstjärna. Jag kommer bara bli sårad. Bäst att hålla mig till det normala livet. Alla gick hem till sig och fixade sig. Jag satte på mig en tröja, ett par jeans och ett par skor bara. Väldigt enkelt. Sminkade mig lite extra men ändå neutralt.
Jag gick förbi köket och där satt mamma.
- Jag går ut och träffa några kompisar, ska nog sova hos Ryan också med Kristen och några fler, sa jag.
- Aha okej, fråga nästa gång, men det är okej! sa mamma och flinade mot mig - vad fin du är förresten.
Jag log och gick ut. Jag satte mig i bilen och körde förbi Kristen och sedan åkte vi direkt till Ryan.

Ur Justins perspektiv:

Dörren plingade på hos Ryan och där stod Sunnie och Kristen. Sunnie var så himla fin! Hon var till och med finare än beyonce måste jag medge. Hon såg väldigt bra ut.
Alla gick ut och satte sig i vardagsrummet.
- Ska vi gå på bio? frågade Chaz.
Alla nickade och vi åkte till bio salongen. Jag gömde mig lite så jag inte folk skulle känna igen mig, jag ville inte att mina kompisar ska tycka det är jobbigt. Så jag hade en mössa.

Jag körde i bilen påväg till salongen jag kollade på Sunnie hela tiden i backspegeln och ibland kollade hon tillbaka. Vi fick väldigt mycket ögonkontakt med varandra.
- Det är mycket reklam om din nya film, sa kristen.
- Ja! Den har nu kommit ut och jag har varit på tour lite överallt. Det är verkligen kul att jag fått den här möjligheten, sa jag.
- Det är ju skit coolt! sa sunnie och log.
Jag log tillbaka.

UR SUNNIES PERSPEKTIV:

Vi gick in i salongen och bestämde oss för att se The tourist med Angelina Jolie. Jag satt brevid Justin och Chaz. Jag kände hur Chaz kollade på mig konstant hela tiden, samma med justin. Jag försökte att koncentrera mig på filmen, det gick inte heller för den var inte speciellt bra.

Jag såg hur Chaz hade sin hand öppen bredvid mig, samma med Justin. Jag sneglade mot Justin och han log. Jag med.

När filmen var slut gick vi och åt på Mc donals. När vi satt och åt så småpratade alla med varandra.
- Är det sant att du och Selena gomez är tillsammans? frågade Kristen.
- Nej, sa justin och blev allvarlig efter att ha skrattat. Han kollade på mig. Jag gjorde en helt orörd min. Som om jag inte brydde mig. Fast det gjorde jag inte, tror jag..

Vi gick hem till Ryan och alla spela spel och pratade med varandra.
- Kan inte någon gå ner till affären och köpa coola och chips det finns inte? Sa ryan.
- Jag kan, följer du med ? frågade jag och kollade på Kristen. Hon gjorde en "nej"-min. Jag fattade att hon ville vara med ryan.
- Jag kan följa med, sa justin.
Catlin kollade på oss. Vi gick ut ur huset och hoppade in i bilen.  I bilen satte han på musik. Hans låt "never say never" spelades. Och vi båda sjöng och skrattade. Jag är inte speciellt bra på sjunga, men jag är inte dålig heller.
- Har du bott i atlanta hela dit liv? frågade Justin
- Yep, född och uppväxt, sa jag och log - och du är född i toronto väl?
- Inte riktigt, jag är född och uppväxt i stratford, men har bott här i Atlanta ett tag nu sedan jag blev känd typ, sa han och log.
- Aha, sa jag och kände mig jätte dum.
Sedan sattes Eminems låt på - not afraid.
- ÅH, jag älskar den här! sa jag och höjde ljudet. Jag sjöng med hela låten och kunde hela texten utantill.
- Wow, du älskar den verkligen. Sa han och skrattade
- Jag älskar den och jag älskar eminem, han är så fin och bra, sa jag och justin skrattade. Sedan kom vi fram till affären.

Där stod två paparazzis och fottade oss. Dem började fråga "är du justins nya flickvän?", "vad har hänt med Selena Gomez?" och såna frågor. Jag tyckte det var rätt jobiggt. Justin tog min hand och vi gick in i butiken.
Kändes lite mysigt att hålla honom i handen, men blev lite orolig för jag vet att paparazzisarna fick foton på det..

________________________________________________________________________________

Drama kommer! :D jag lovar, dom måste bara bli kära och så först och det kommer dom bli! :D KOMMENTERA om ni vill ha kapitel 5 sedan också!! :D

uppdate: vi vill gärna skaffa bloggsvar, så vi kan svara på era frågor. någon som kan hjälpa oss med hur vi gör? eller skicka inbjudan?
spana gärna in våran andra kändis blogg www.hollywoodgossips.blogg.se

det ser lite ut, men det är liten text också, så det blir mer. Men om ni vill ha mer, så säg till! :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Du är fett bra på att skriva, skriver som guld, hehe <3

2011-02-21 @ 17:01:59
Postat av: Liza

Hej jag har en ny novell blogg om Justin.



http://justiinbieber.blogg.se/novell



Läs och kommentera så blir jag jätte glad :)

2011-02-21 @ 19:47:07
URL: http://justiinbieber.blogg.se/
Postat av: Madde

Inte för att vara taskig, men blogga blä bu på din uppdatering, skoja bara hehe :)

2011-02-21 @ 20:20:26
Postat av: Liza

Svar på kommentar om bloggsvar:



Jag tror jag inte kommer ge ut bloggsvars inbjudan.

Jag ska fundera lite.

Men jag kanse har en tävling senare.

2011-02-21 @ 20:42:58
URL: http://justiinbieber.blogg.se/novell
Postat av: julia

Kan du skriva mer... Snälla!")

2011-02-21 @ 21:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0