WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 6

Jag och Catlin mötte varandra på singstar och jag vann faktiskt. Sedan skulle jag och Justin möta varandra, och han vann såklart. Han skrattade och gjorde hans hairflipp. Jag blev helt förtrollad av hans leende...




Ur Sunnies perspektiv:

Vi fortsatte att sjunga singstar. Jag vann en gång mot Justin. Och jag vet att han gjorde sig..
- Palla att du gjorde dig, sa jag och slog svag på armen. Han skrattade.
- Okej, men jag ville låta dig vinna, sa han och log.
Gud vad söt han var!! Jag kunde inte slita ögona från honom och jag märkte att han kollade mycket på mig. Chaz kollade också på mig, väldigt mycket..

Ur Justins perspektiv:

Jag kunde inte slita min ögon från henne. DAMN. Hon var vacker. Vi gick och satte oss i soffan. Sedan märkte jag att Kristen och Ryan var borta. Jag gick fram till Sunnie och sa till henne tyst.
-var är ryan och kristen? frågade jag.
- Haha, jag tror dom är på ryans rum. Förmodligen. Sa sunnie och flinade.

Jag gick ut i köket och Sunnie kom efter mig. När hon öppnade coolan sprutade det skum ur den och hon fick en massa i ansiktet och jag skrattade.
- SKRATTAR DU ÅT MIG? sa hon och hon skrattade med.
- Förlåt, men det var kul. sa jag och log.
Hon tog glass och kletade i mitt ansikte. NEJ NU HON! Jag chockladsås och kletade på henne. Sedan hade vi ett matkrig. Men sedan så slutade vi och jag gick närmare henne.

Ur Sunnies perspektiv:

Han kom närmare mig. Han rörde mina läppar, han tog bort chockladsås som han hade och sedan slickade på hans finger. Jag kollade in i hans stora bruna ögon. Dom var så fina. Han kollade på mina läppar. Skulle han kyssa mig? Han gjorde sin hairflipp och sedan närmade sig mig.

Jag kände hur våra läppar möttes, och där stod jag. I ryans kök och kysste världens känaste tonåringar. Allas drömkille. Jag kände att det pirrade i hela min mage. Är jag kär? nej, det kan jag inte vara..

När vi hörde steg i trappan så avslutade vi kyssen och jag gick mot kylskåpet och justin satte sig på stolen och tog sin mobil. Vi hade fortfarande glass och coola över hela oss.

- Vafan här hänt?`frågade Chaz och Ryan i mun på varandra.
- Jo, en olycka, sa jag. Justin nickade.
Kristen kollade misstänktsamt på oss.

Vi gick upp till Ryans rum och kollade på film. Jag kände hur Chaz tog min hand - jag satt bredvid honom - och jag såg hur justin kollade på den och han såg inte glad ut. Jag vågade inte slita mig ur den för jag ville inte såra honom, så jag höll kvar honom. Sedan kollade Chaz mot mig och log. Jag log tveksamt tillbaka. Justin iakttog oss hela tiden.

Jag fick ett sms *Träffa mig i köket, nu.. / Justin* jag svarade

*hur har du mitt nummer?*
*Kolla ryans mobil*

Jag kollade på ryans mobil och den låg bredvid justin helt ovaktat. Jag flinade och Justin gick ut ur rummet. Jag gick ungefär 5 minuter efter. När jag kom till köket stod Justin där.

- vad var det du ville? frågade jag.
- Varför håller chaz på med dig? frågade han
- JAg vet väl inte, men du och jag är ju inte tillsammans. Vi borde inte ha kysst varandra. Tänk att du var otrogen mot Selena nyss med MIG, sa jag och tänkte hur hemskt elak jag nyss varit.
- Varför tar du upp henne hela tiden? frågade han och gjorde sin hairflipp samtidigt.
- För att hon är din flickvän, inte jag. Och du kanske borde tänka på henne oftare.. sa jag och vända mig om och gick ut. Då tog justin tag i min hand och kysste mig.

__________________________________________________________________

Romans på g! :D Och dramat kommer. KOMMENTERA !! DET BLIR MYCKET ROLIGARE ATT BLOGGA DÅ! :D

ingen som kan hjälpa oss med bloggsvar? eller med en design, hör av er till vår hotmail: [email protected]!! :)

Glöm inte vår kändis blogg: Den är grym! Det nyaste hela tiden: www.hollywoodgossips.blogg.se

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

ASBRA!!! :D:D:D mera? hoppas på mer ikväll ;)

2011-02-22 @ 19:24:25
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: Madde

jah gör mer ikväll please! :)

2011-02-22 @ 20:31:25
Postat av: Anonym

skriv mer! :D

2011-02-26 @ 00:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0