WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 7

- Varför tar du upp henne hela tiden? frågade han och gjorde sin hairflipp samtidigt.
- För att hon är din flickvän, inte jag. Och du kanske borde tänka på henne oftare.. sa jag och vända mig om och gick ut. Då tog justin tag i min hand och kysste mig.


 


UR SUNNIES PERSPEKTIV:

Jag kunde inte motstå hans läppar. Så jag kysste tillbaka. Sedan tröck jag bort honom från mig. När jag fick upp en bild på Selena i mitt huvud.
- justin, jag gillar dig, men jag kan inte sluta tänka på att du redan har flickvän, sa jag och han ändrade sitt leende till en seriös min.
- Jag lovar, jag ska prata med Selena. Sa han och försökte kyssa mig.
- Bra, sa jag och kysste honom.

Vi gick upp till dom andra och Kristen satte sig vid datorn.
- oh no, sa hon.
- Vad har hänt? frågade jag och ställde mig vid datorn. Där såg jag att hon var inne på Ocean Up och där stod det "JUSTIN BIEBER MED NY MYSTISK FLICKA" och det finns massor med bilder på oss från när vi var i butiken och även när justin tog mig på ryggen och när vi höll varandra i handen. Alla ställde sig vid datorn och blev tysta.

- det ser faktiskt ut som ni har något, varför höll ni varandra i handen? frågade Chaz argt.
Vi kollade på varandra och svarade inte. Kristen avbröt tystnaden genom att läsa hela artikeln högt.

"Den 16 åriga popstjärnan sågs denna kväll lämna en videobutik i centrala Atlanta tillsammans med en mystisk jämnårig tjej. Den sexton åriga stjärnan har dejtat 18 åriga disney stjärnan Selena Gomez i mer än två månader nu, även om inget är bekräftat verkar det som tjejerna börjar bli lillgrabbens problem."

Alla kollade på varandra.
- Men alla vet ju att det är en lögn, sa ryan och skratta. Ingen skrattade med honom bara Justin som började skratta hysteriskt. Alla kollade snett på honom sedan så återgick han till normalt igen.
- Vad kommer Selena säga? frågade Catlin och höjde ögonbrynet.

Vi sket i det och gick och satte på en ny film. Klockan var tolv på natten, så natten är ung. Jag var lite orolig. Men satte mig bredvid Justin och sedan kom Chaz som vanligt och satte sig bredvid mig, började bli lite irriterande.

UR JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag fick ett sms av Selena. Fan nu hade jag sårat henne också. Jag gillar Sunnie, men jag gillar Selena också. Vill inte såra Selena. Men jag gillar Sunnie mer, mycket mer.. Sunnie är vackrare, finare och allt.. mer än Selena.

*Jag är i japan i en dag och du kan inte hålla dig!!*
*Jag menade inte att såra dig. Men det funkar inte längre*
*Dumpar du mig? jag älskar dig J...*
* Jag vet att du gör, jag tvivlar inte på det en sekund. Jag gillar dig, väldigt mycket. Du är speciell. Och vem som helst som får dig är lyckligt lottad. Men det funkar inte Sel... Det är över*

Hon svarade inte. FAAN!! Hoppas jag inte sårade henne nu. Men jag kunde inte låta bli att le över att jag var singel nu. Och redo för att låta in Sunnie i mitt liv. Jag ville inte vänta längre, jag ville vara med henne.

Jag log mot henne. Och hon log mot mig.

UR SUNNIES PERSPEKTIV:

Jag vaknade nästa morgon hemma hos Ryan, vi hade sommat vid filmen. Allihopa. Jag gick upp och sedan gick jag till toaletten och tvättade mitt ansikte. Ingen hade vaknat ännu. Jag kände mig så hemsk och ville inte att justin skulle se mig såhär ofräsch. Så jag skrev en lapp på bordet "Godmorgon Sömntutor! Jag drar hem. Vi hörs." och sedan hoppade jag in i bilen och åkte hem.

Jag tog en dusch, kammade håret, sminkade mig och satte på mig nya fräscha kläder. Min telefon pep till.

*ska vi ses idag? Bara du och jag.* Från Justin.
*Visst, måste prata med dig ändå. Ta det lungt, det är inte om något dåligt.*
*Okej, jag kommer förbi dig om en halv timma?*
*perfekt!*

När jag var klar gick jag ner och min mamma var inte hemma utan hon hade skrivit en lapp *mat finns i kylan, fiskgratäng, jag är hos mormor och morfar. Kram mamma*

En bil tutade utanför. Det var Justin. Jag gick ut och satte mig i bilen. Han kollade på mig.
- Vad fin du är, sa han.
Jag rodnade lite och satte mig i bilen. Vi åkte hem till honom och justin fick precis punka när vi kom fram. Han sa att jag kunde gå in i bilen först och att han bara skulle leta efter trädgårdsmästaren så han kunde hjälpa honom. Jag gick in i huset sålänge. Där såg jag en tjej som jag kände igen. Det var Selena Gomez.

 - Så du är tjejen justin dumpade mig för. Du är snygg, och har fin kropp. Men du är inte Selena Gomez. Och jag lovar, att ni två kommer inte vara lyckliga. Aldrig någonsin. sa hon och hånflinade.
- Selena vad gör du här? sa justin som kom in precis efter.
- Ingenting, hälsade bara på din nya tjej. Jag vill gärna vara er vän. Sa hon och fejklog. Justin log tillbaka.

GUD VAD FEJK HON ÄR!! JAG VILLE BARA SMÄLLA TILL HENNE.

______________________________________________________________________________________

Det blev ett långt kapitel! :D har massor med planer och ideer. Har ni några ideer också? :) Skriv på!! KOMMENTERA MASSOR. det blir så mycket roligare?

snälla, någon som kan hjälpa med design? :)


Kommentarer
Postat av: Elise

ohoh triangeldrama! xD

2011-02-23 @ 16:02:13
Postat av: Madde

mer!

2011-02-23 @ 17:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0