IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 56

- Baby, jag vill inte förlora dig heller, men vi måste få detta att försöka funka, sa jag och han nickade.
- Ska vi åka tillbaka till LA imorgon? frågade han..
- Jag vet inte vad jag vill, men jag vill inte vara i LA eller någon stanns.. Jag vill bort från allt..
- Jag vet, vi drar till Mexico imorgon!
-










Skojjar du med mig baby?? frågade jag och log så stort jag kunde och han skrattade åt mig och kysste mig passionerat.
- Nej babe, ska vi dit? typ bara slappa i några dagar! Vi kommer ändå komma tillbaka till verkligheten här snart, jag kan ta några dagar off. Hur ser ditt schema ut? ..
- Ledig än så länge, tills mina mangers ringer mig. Bäst att jag stänger av luren då eller?
- Ja bäst för dig!
- Baby, du och jag kan ha typ två dagar ensamma sedan kan vi väl be Chaz, Ryan, Miley och flera komma dit och ha en riktig festresa ihop? jag har aldrig riktigt haft en festresa eller varit riktigt full..
- Har du aldrig varit full? frågade han förvånat.
- Inte riktigt, asså jag har ju druckit men inte riktigt full, jag har ju varit i TV sedan barnsben så jag har rätt stränga regler, jag vill bryta dom reglerna nu, sa jag och han nickade.
- Klart, vi ringer dit våra vänner med! sa han och jag log.

Jag ville ha lite ensam tid med Justin men ändå ville jag ha en festresa och jag visste att med Miley, Chaz, Ryan och Nolan skulle jag få det.

Jag åkte hem till min pappa och packade min väska, justin väntade på hotellet och sa att han "var helt redo" men som tur var min pappa inte hemma. Hatar att ta farväl och jag kommer säkert inte se honom på ett halvår.
Jag packade ner smink, badkläder, utgångkläder, dagskläder och allt som behövs till en resa på stranden. Sedan tog jag en taxi till Justins hotell igen.

- När åker vi? frågade jag så fort jag kom in i hans rum. Han kollade på mina stora lousvuitton resväskor chockat.
- Jag är tjej, jag måste ha med mig mycket grejjer.. Jag vet ju heller inte hur länge vi stannar... sa jag och skrattade.
- Jag tänkte typ en vecka, men dina resväskor verkar säga ett år..
- Äsch det är bara tre väskor justin, tjejer måste ha med sig mycket packning.. sa jag och skrattade. Jag kanske hade tagit med mig lite överdrivet mycket dårå.
- Aja, inatt åker vi. Så nu kan vi väl ha en liten filmkväll? sa han och flörtade med mig.

_____________________________________________________________________________

KOMMENETERA!! som sagt, ville vila och orkade inte, men jag lovade!! här får ni den.

förlåt för en dålig uppdate, vad vill ni ska hända i mexico? mycket drama eller lite drama?

en fråga, inbillar ni er att ni är valeria?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är alltid kul med drama höhö :]



& på din fråga, ja! :D

2011-07-28 @ 21:05:37
Postat av: RT

Haha jag kan verkligen inte tänka mig vara henne, för hon är ju kändis så det är ju svårt. Men om du ska börja på en ny novell efter den här hoppas jag hon inte är känd för då lever man in i den, men annars så är det ju bara roligt att läsa att hon är känd :) Ohh hoppas det blir drama i M :D Grymt bra som vanligt och mer efter du har tagit din vila ;)

2011-07-29 @ 01:36:57
Postat av: Anonym

Jag tycker att Justin ska ha ett hemlig förhållande med Selena! :D

2011-07-29 @ 18:07:40
Postat av: Anonym

Jag tycker det ska vara mkt kärlek och sånt i Mexico.:) <3

2011-07-30 @ 17:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0