IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 57

- När åker vi? frågade jag så fort jag kom in i hans rum. Han kollade på mina stora lousvuitton resväskor chockat.
- Jag är tjej, jag måste ha med mig mycket grejjer.. Jag vet ju heller inte hur länge vi stannar... sa jag och skrattade.
- Jag tänkte typ en vecka, men dina resväskor verkar säga ett år..
- Äsch det är bara tre väskor justin, tjejer måste ha med sig mycket packning.. sa jag och skrattade. Jag kanske hade tagit med mig lite överdrivet mycket dårå.
- Aja, inatt åker vi. Så nu kan vi väl ha en liten filmkväll? sa han och flörtade med mig.




Jag hade inte kunat sova en blund på hela natten nästan. Några timmars sömn hade jag fått. Jag kollade på klockan som stod på 05:03 det betydde att vi skulle upp om tio minuter. Justin låg och sov, han snarkade lite smått. Han var jätte söt så jag och kollade på honom tills väckarklockan ringde och Justin vaknades av ett ryck och jag kunde inte låta bli att skratta.

- Dolda kameran, sa han förvirrat.. och jag skrattade bara åt honom.
- Vad snackar du om Justin? frågade jag.
- Jag drömde om dolda kameran, sa han och kollade på mig nyvaket..
- och jag trodde att du drömde något om mig..
- du vet att man drömmer typ 10 drömmar per natt, och du var med i min dröm, det kan jag garanterat säga, sa han och kysste mig på pannan.

Vi fixade oss och justin åt en macka, men jag hade ingen direkt aptit så jag hoppade över frukosten. Vi åkte till flygplatsen i New York och det var massor av paparazzis där. Vi tog bara varandra i handen och sedan checkade vi in våra väskor. Väktarna på flygplatsen stoppade paparazzisarna och skickade ut större delen av dom.

Flygresan tog en evighet kändes det som, det tar ju faktiskt ett par timmar mellan mexico och new york. När vi kom fram till cancun där vi skulle spendera en vecka så fick jag ett sms av Miley.
"sitter på planet nu med justins kompisar... är ni framme i mexico?"
"aa det är vi, SKÖT ER PÅ PLANET... chaz och company brukar ställa till det"
"jarå. det är i mexico som vi tänker spåra inte på planet, lol."
"thats good."

Miley skulle komma senare med justins vänner. Denna resa kommer bli perfekt! Kände jag. Det fanns ett par paparazzis i mexicos flygplats och några fans ville ta kort med oss, vi ställde såklart upp. Det var väldigt lungt på flygplatsen, vilket vi båda gillade.

Vi tog en taxi och åkte till hotellet. Det var stort och självklart 5-stjärnigt. Det var hur stort som helst och bland det lyxigaste jag sätt. Jag såg poolområdet som var enormt, bara rika människor på hotellet, stranden var precis bredvid. Och rummet jag och Justin hamnade på var helt ENORMT. Det var bland det finaste jag sätt.

- baby, vad tycker du? frågade Justin och kysste mig.
- Det är helt fantastiskt!! jag har tappat talförmågan, sa jag och han bara skrattade åt mitt svar.

___________________________________________________________________________

KOMMENETERA!!

som sagt, förlåt för en dålig uppdate. Detta kapitel borde ha kommit igår eller något, men pallade verkligen inte! :) Samlade lite krafter och skrev detta på 10 minuter. Har lite planer & så om mexico ;) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Föör bäst ;)

Jag lovar detta äger

2011-07-31 @ 19:38:56
Postat av: Anonym

Jätte bra

2011-07-31 @ 20:22:16
Postat av: Anonym

Mera !!

2011-08-01 @ 09:44:21
Postat av: Anonym

Tycker du förtjänar fler kommentarer du är verkligen bäst jag lovar . Du får det så spännande ;)

Asså så det blir spännande och trolgt det skulle juh kunna hända

2011-08-02 @ 23:46:00
Postat av: Anonym

Omg nästa kapitel tack ;)

2011-08-03 @ 22:11:58
Postat av: Anonym

Älskar denna blogg

2011-08-04 @ 22:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0