IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 10

Jag kollade på Justin och han kollade surt på hur Zac höll i min hand.. Det gick ganska snabbt med allt jag märkt var att Zac och jag hade massa coola över oss. Justin hade låtsats flytta lite på sig och sedan spillt coola över hela oss. Vi båda skrek och hela salen med - jennifer lopez, katy perry, brad pit, angelina jolie - bad oss hålla käften.




Ur Valerias perspektiv:


Två veckor senare.

Jag och Justin hade pratat lite då och då och träffats en gång. Jag ville inte se honom så mycket för jag vill inte falla för honom, och jag vet att jag kan det. Och han har flickvän, så jag vill hålla distans. Men nu är jag i Vancouver, och nu vet jag att jag måste se honom. För nu börjar inspelningarna av Letisha. Vi var påväg till inspelningarna med Marc.

Jag twittrade snabbt på mobilen "First day on set, im so excited" .. Jag kom fram till ett hus där vi skulle börja inspelningarna. Första scenen skulle jag bara se Justin, vi skulle inte prata med varandra eller kyssas. Även om kyss scener kommer senare i filmen, så skulle vi ha en scen nu.

Jag blev förd till sminkrummet och där satt Justin och pratade med sin stylist Ryan. Han kollade på mig länge och jag kollade på honom. Gud! Jag hade verkligen saknat honom.. Han gick fram till mig och kramade mig, jag kramade honom tillbaka. Vi sa inte ett ord till varandra och Ryan tyckte väl det var akward för han gick ut ur rummet.
- du har inte svarat på mina sms, sa han och granskade mig uppifrån och ner.. - du har också gått ner i vikt, äter du?, la han till sen.
- Jag har in svarat för jag har inte orkat, saker händer i mitt liv just nu. Och ja, jag har tränat väldigt mycket, mina mangers tvingar min tränare att köra hårt med mig när jag ska hålla på med ett projekt..
- Hur är det då? frågade han
- Det är bra
- jag saknar dig faktiskt, hoppas vi kan hänga lite nu när vi är här, vilket hotell stannar du på? frågade han
- Hilton, sa jag och jag såg hur han såg upp. Jag kunde inte låta bli att le när jag såg han le..
- Jag med! sa han och såg överlycklig ut nu.

Jag log tillbaka. Vi pratade lite om vad som hände i våra liv sedan kom regissören James Cameron och ledde oss till inspelningsplatsen. Det tog en hel del tid. Jag skulle spela in ett par scener och Justin ett par andra. Sedan skulle vi spela in en "första ögonkastet" - scen. Det kände så konstigt, och så verkligen på samma gång. Mycket känslor kom fram.

När vi var klara åkte jag tillbaka till hotellet. Justin var med i bilen och jag satt i baksätet med honom och i framsätet satt Scooter och Marc. Dom pratade en massa om projektet. Och jag och Justin tog bilder med varandra på hans iphone sedan twittrade vi båda bilden och jag skrev "@justinbieber is a great actor and friend." och han skrev "first day on set with my friend @valeriaespinoza."

När vi kom fram till vårt hotell tog vi hissen upp och Marc och scooter hade gått tidigare, vi var lite sega och fick ta en hiss efter.
- Hur är det? du ser lite stel ut, sa han
- Jag är hungrig, har inte ätit på hela dagen, svarade jag och skrattade för jag kände hur min mage kurrade. Han skrattade också.
- Vi äter pizza, jag bjuder!, sa han ..
- Okej, jag vill bara sminka av mig lite, sa jag och såg mig i spegeln som fanns i hissen. Jag var väldigt sminkad eftersom jag hade haft inspelningar.
- Du är fin, med eller utan smink.. sa justin och jag rodnade. Varför gjorde han såhär när han har flickvän? Jag log iallafall.

Sedan gick jag in i mitt rum och fixade mig, det skulle ju bli som en dejt.. Men den kille som redan har en flickvän..
____________________________________________________________________________
KOMMENTERA :)

Jag vill inte gå för fort fram med dom :) Men dom kommer bli väldigt kära, jag lovar. Ge dom lite tid bara ! ;)
Hoppas you guys gillade det! :D

Nästa kapitel blir lite längre, det lovar jag!


Kommentarer
Postat av: Emmy

jätte bra!!!<333

2011-05-06 @ 12:25:40
Postat av: Anonym

meer jättebra!!

2011-05-06 @ 15:30:41
URL: http://bieberdreamnovell.blogg.se/
Postat av: Sabbe :)

Mer!

2011-05-06 @ 16:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0