IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 11

- Du är fin, med eller utan smink.. sa justin och jag rodnade. Varför gjorde han såhär när han har flickvän? Jag log iallafall.

Sedan gick jag in i mitt rum och fixade mig, det skulle ju bli som en dejt.. Men den kille som redan har en flickvän..



valeria och justin.

Jag satte på mig en lila tröja och sminkade av mig lite, inte helt. Men så det såg naturligt ut. Sedan ett par jeans och ett par ballerina skor. Jag vill ju inte vara länge än Justin, det har jag varit när vi var på "love and other drugs" då var jag ett par centimeter längre, lite gulligt faktiskt.

Det knackade på min dörr, där stod justin med en t-shirt och ett par svarta jeans. Det kändes skönt att inte vara uppklädd.
- Pizza dags, är du redo? sa han och skrattade. Jag nickade.
Vi gick ut i hissen och så fort vi kom ut ur hotellet fanns det paparazzis. Vi sket faktiskt i det. Jag och Justin sprang iväg från dom och dom sprang efter en bit, sedan lät dom oss vara.
- Vad kommer Selena säga? frågade jag..
- Jag vet inte, jag måste prata med henne sedan, och hon börjar uppföra sig konstigt, jag vet inte vad det är med henne, sa han och såg ut som att inte bry sig så mycket.
Folk kollade på oss, det gjorde dom faktiskt. Men ingen kom fram och fråga om bild eller autograf. Vi gick in i en pizzeria. Jag beställde en margarita och Justin en hawaii pizza. Vi satte oss i ett hörn och medans vi väntade på maten drack vi ur varsin coca cola.

- Så, vem är din celebrity crush? .. frågade han och skrattade..
- Cristiano Ronaldo! Han är så snygg, tänk dig en natt med honom, sa jag och fnittra..
- Okej, det vill jag inte tänka mig just nu, sa justin allvarligt..
- Din då?
- Beyonce såklart, min dröm .. sa han och jag skrattade igen. Samtidigt kom kyparen med pizzorna.

- Är det jobbigt med alla fansen som typ är överbeskyddande över dig? och är anti alla tjejer du dejtar och så? frågade jag med mat i hela munnen.
- asså jag älskar mina fans, men det klart, man önskar ju att dom var lite lugnare ibland, men jag gillar att ha dom galna, det är svårt att förklara, sa han och hade massa mat i munnen. Det han sa lät väldigt kompicerat.

När vi var klara gick vi därifrån. Justin betalade allihop. Jag försökte, men han insisterade. Vi gick tillbaka till hotellet och det var mer paparazzis än vad som var där när vi gick. Dom frågade oss vart vi hade varit och Kenny fick gå ut och möta oss. Vi svarade såklart inte på några frågor.

Vi åkte upp ur hissen och kenny var med oss, sedan så stannade vi utanför min dörr.
- Kenny, du kan gå före, jag ska prata med valeria om en grejj, sa han och kenny svarade "ooh.. okej, i got it." och skrattade. Det lät ganska kul faktiskt..
- Tack för pizzan, det var den normalaste dejten jag vart på pålänge, sa jag och skrattade.
- Normalaste?
- Ja, senaste tiden så känner jag mig inte så mycket som en vanlig tonåring, men du får mig att känna mig som en vanlig tonåring, sa jag och skratta över min förklaring som måste låtit töntig men sann.
- Jag förstår dig, jag känner mig också normal med dig, inte som Justin Bieber utan som Justin.. sa han och skrattade.
Vi båda blev tysta och kollade in i varandras ögon, vi bara kollade på varandra... Han närmade sig mig...

___________________________________________________________________________________
KOMMENTERA!!

någon som kan fixa design? :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

meer! :)

2011-05-07 @ 15:32:55
Postat av: elin

Jag kan fixa design om du vill mejla mig bara på [email protected] :)

2011-05-07 @ 15:41:06
URL: http://eliinbloog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0