IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 13

- Så, ses vi ikväll med? skrattade justin.
- Ja, men tror du det är en idé om vi går utanför hotellet? Våra fans får inte veta något, dom blir galna, sa jag oroligt.
- Det är lungt, våra fans ska inte veta något alls. Förresten, imorgon får vi sällskap här i Vancouver! skrattade han..
Jag fattade inte riktigt det, och jag strutande i det också. Vi spelade in scenerna och sedan åkte vi tillbaka till hotellet.


 


Ur Valerias perspektiv:

Jag vaknade nästa morgon av ett sms, från Justin.. "mina kompisar från canada kommer idag. följer du med mig och träffar dom? Saknar dig :)". Jag log för mig själv och kände hur det kittlades i magen. "aa visst. Ska fixa mig, hör av mig sen. Miss u 2"
Jag kom på att det var torsdag idag och vi hade inga inspelningar idag. Jag älskade day-off dagar. 

Jag gick upp och fixade mig. Jag satte på mig en marinblå tröja, ett par jeans shorts och ett svarta skor - Det var vår väder idag. Jag sminkade mig lite också. Sedan ringde min mobil. Det var Justin.
- Är du klar shawty? sa han i telefonen och jag kunde höra hans glada röst. Jag började hoppa upp och ner och log för mig själv, självklart i tystnad så han inte skulle märka.
- Ja typ, men när vi går ut borde vi försöka att inte gå ut samtidigt så vi inte drar till oss uppmärksamhet, sa jag oroligt.
- Ta det lungt, ingen kommer märka. Men det var en bra idé. Så ses vi i parkeringen vid Super market där vi kan hoppa in i min bil och åka och träffa mina kompisar..
- Det låter bra!

Vi pratade lite till och la på. Vi kom fram till att Justin skulle ut först, sedan jag. När vi hade gjort allt och vi båda satt i hans bil på parkeringen vid super market så log vi mot varandra och närmade oss, vi gav varandra varsin kyss. Sedan log vi mot varandra och kysstes mer.

Jag och Justin stod vid gallerian Gizz Mall of Vancouver där vi skulle träffa resten av hans vänner. Jag hade aldrig sätt dom så det skulle bli kul. Helt plötsligt lös hela justins ansikte upp och han sprang mot tre killar och en tjej.
Dom hälsade på varandra och tjejen kollade på mig med en mördarblick och det såg ut som hon skulle kunna döda mig när som helst.

- Det här är Valeria Espinosa, som ni kanske redan vet om, sa Justin och skratta.
- Aa tja valeria, sa alla tre grabbarna i munnen på varandra..
- Det här är Ryan, det är Chaz, hon är Catlin och han är Christian, sa justin och pekade på varje person när han sa deras namn.
- Hej, sa jag och log. 
- Vi är vana att umgås med Justin som är popstjärna, men inte med två samtidigt, sa Chaz och skrattade. Ryan och Christian hängde på.
- Nej, det borde kännas konstigt, sa jag och log. 

Vi gick in i köpcentret och Justin satte på sig en luva eftersom han hade ingen lust att ha keps, jag sa till honom att det var en dum ide. Men han brydde sig inte. Alla var hungriga så vi gick till Mc Donals. När alla hade beställt så satte vi oss och började äta.
- Tur att det inte var så mycket folk här idag, sa jag och kollade runt. Ingen kollade faktiskt på oss.
- Visst, vi hade en grym tur, sa justin och tog en av hans pomes frites och stoppade i min mun. Alla justins kompisar kollade på oss misstänksamt.
- Är du inte typ tillsammans med Selena? frågade Catlin till Justin. Jag blev tyst och började dricka ur min coola. 
- Alltså, vi typ ser inte varandra nu när jag spelar in en film, men ja, typ... sa justin och började äta snabbare.
- Är det något mellan er? för det verkar som det? sa Chaz och ryan halvflina bakom Chaz.
- Typ, sa justin och jag hostade till. - Hur gåre med tjejerna för er? sa Justin för att byta samtalsämne.
- Inte lika bra som för dig, tydligen.. sa Christian besviket.
- Du är så liten, det går bättre när du blir äldre, sa justin och killarna skrattade med. 

Alla hade blivit mer avslappnade och vi började prata och skratta mer. Chaz och Ryan var riktigt roliga ju. Vi åkte tillbaka till hotellet i stora skratt attacker. När vi kom fram var det massa med paparazzis. Kenny och Justin vakter tillsammans med mina livvakter fick komma fram och möta oss. När vi kom in fick både jag och justin en utskällning av Marc och Scooter för vi hade inte frågat om lov innan vi gick ut.

Vi - alla ungdommar - gick upp till Justins rum. 

- Ska vi göra sanning eller konka? sa Catlin glatt. 
Alla gick med på det, jag var inte så mycket med på det. Men jag gick med tillslut. Jag tog upp min mobil och skrev på twitter snabbt "havning so much fun with @justinbieber @itsryanbutler @chazsom3rs @godsgirl8494 and @littlecbeadles"

_______________________________________________________________________________
KOMMENTERA!!
ointressant kapitel, men drama kommer :) Jag lovar!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEER! I LOOOVE YOU

!

2011-05-09 @ 13:27:40
Postat av: Ella

vadå ointressant?! det är alltid bra kapitel du skriver! :D

2011-05-09 @ 19:52:55
Postat av: Sset

Grym! Nästa del ikväll snälla? :D<3



Läs våran blogg btw! Puss o kram! :)<3

2011-05-09 @ 21:11:47
URL: http://ssetnovell.blogg.se/
Postat av: aleejandra

skriver jätte bra !fortsätt!

2011-05-09 @ 21:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0