IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 26

Jag kunde tillslut slita blicken från min mobil och log för mig själv, stort. Justin kollade på mig misstänksamt.
- Vem var det? sa han nyfiket..
- Taylor, sa jag och log, han log inte tillbaka. - Swift, ljög jag.

Varför ljög jag nyss? Helt onödigt? Det här är den första gången jag har ljugit för Justin, tror jag.





 Två månader senare:

Jag och Justin var nu klara med inspelningarna av "Letisha". Vi hade under dom här två månaderna varit tillsammans och fått väldigt mycket nya minnen, han är helt otrolig. Miley är i LA och spelar in en film, saknar henne väldigt mycket, har inte sätt henne på minst en månad.

Jag skulle till LA och spela in mitt nya album "You will always be my hero" kommer den heta och min serie med disney "Miss new york". Justin ska också till LA för jobba på sitt nya album, så vi har fullt upp. Sedan om ett tag är premiären av vår film. Kommer bli stort. Våra fans vet inte om att vi dejtar ännu, vi har lyckats hålla vårt förhållande så mycket bakom media som möjligt.

Jag packade min väska och Justin kom in i mitt rum och kysste mig.
- Du ser orolig ut, vad är det? sa han och satte sig i sängen och tog mig i hans knä. Han tog sin hand på min kind och kysste mig på pannan.
- Jag tänker på att saker ändras i LA, folk ändras, vem vet om vi kommer ens vara tillsammans om två veckor efter vi varit i Los angeles, sa jag och kollade ner på mina knän, han tog upp min haka så vi kollade i varandras ögon.
- Jag vet hur mycket jag älskar dig, och jag är säker på din kärlek till mig. Vi kommer klara allt, och allting händer pågrund av något, så om något händer, så är det ändå gud som gjort det så, även om jag är säker på att vi kommer vara tillsammans i femtio år till..

Vi lämnade hotellet och åkte iväg till flygplatsen. Det var massor av paparazzis, och justin tog min hand och vi gick igenom dom alla. Jag tog upp min mobil och twittrade. "im gonna miss you, vancouver! <3"

På planet till LA somnade jag i justins knä, han somnade över mig tydlgien, men när vi var framme i Los Angeles var det massor av paparazzis och fotografer, överallt. Det var väldigt svårt och jobbigt, vi kunde knappt gå. Dom skrek våra namn och det kom poliser och väktare. Men tillslut lyckades vi ta oss in i bilen, jag har ju inte varit i Los angeles på 3 månader ungefär.

Jag åkte direkt hem och fixade mig.. Sedan fick jag ett sms av Taylor <3 - som han hette på min mobil. "Framme i LA nu eller? Jag kommer imorgon? Ses? <3"

_________________________________________________________________________
KOMMENTERA!!

Vad kommer hända nu när dom är tillbaka i LA??

Juste, jag kommer döpa varje kapitel lite sådär (ni kommer kunna se det på bilderna ovanför, att jag skriver något!) Tycker ni om bilderna för kapitlet förresten?


Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeeeeer!!11

2011-05-27 @ 18:38:36
Postat av: Maria Wegstedt

Hej hej vad spännande dina inlägg verkar vara. kommer med all säkerhet läsa på din blogg igen. :) Ha en bra helg (:

2011-06-27 @ 12:07:11
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0