IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 5

"Had so much fun with James in the MTV studios." och sedan såg jag att jag hade 6 700 000 followers vilket är nära 7 miljoner followers, så jag skrev "WOW, Almost 7 million of followers, this is amazing guys" Sedan såg jag att några trends var #JustinAndValeria och #bieberandEspinoza. Jag log åt tanken, haha dom här fansen är sjukt underbara.

Jag gick in på en retweet som jag hade fått. "VALERIA något kommer hända mellan dig och justin, vi är inte dumma, rör du honom, dör du. JAG KOMMER DÖDA DIG




Ur Justins perspektiv:

Jag in till backstage rummet och där stod Scooter med ett stort leende på läpparna. Mamma såg mest trött ut men hon pressade fram ett leende med.
- Showen var grym! Australien älskar dig! sa han och skratta.
Jag log och kramade min mamma.
- Imorgon har du din sista intervju, sedan åker du tillbaka med LA. Du är klar med My world tour! sa Scooter som hade nu satt sig på en stol framför mig och min mamma.
- Jag behöver ta det lungt några dagar! skrattade jag.
- Du är klar grabben, jag tror du bara vill träffa Selena igen, har jag fel?
- Nja, skrattade jag.

Jag hade fått ett sms från Selena "hur gick konserten baby? <3 Saknar dig!" jag log. "allt gick bra, tänkte på dig på varje låt.. speciellt latin girl. Miss you 2"

Vi åkte tillbaka till hotellet och jag uppdaterade twitter "It was the last show of My world tour. See you guys next year. Love you #myfansarethebest" Jag kollade andra vänners tweets också.

Jag gjorde min sista intervju när jag kom fram till hotellet, det var så skönt att få allt över. Jag älskar mina fans, dom är bäst. Men jag är verkligen trött på att jobba såhär mycket, jag blir bara tråkig och trött. Och folk tycker jag har förändrats då.

När vi gick på planet för att åka tillbaka till LA satt jag med Scooter och vi var rätt så stökiga. Flygvärdninorna fick säga till oss.
- När jag kommer hem ska jag sova, sa jag och inbillade mig min härliga säng och solen i LA.
- Du ska börja jobba direkt, vi har möte med Valeria Espinoza och hennes mangers och ABC som producerar den nya filmen, det är ju din riktiga skådespelar debut, det kommer bli grymt! sa Scooter och han lät väldigt entusiastisk.
- När har vi mötet?
- Redan imorgon, vi kommer hem inatt!
Fan. Jag som hade lovat Selena. Aja, får klämma in det efter. Jag uppdaterade på twitter "This has been amazing, thanks to all of you guys. Now Im on my way home. See ya'll #loveu"

DAGEN EFTER.

Jag vaknade upp av väckarklockan, den var 10:10. Det vart en liten sovmorgon trotts allt. Patetiskt nästan, i Stratford fick jag sova hur länge jag ville. Jag pratade med Selena i telefonen och vi bestämde oss för att ses efter mitt möte, jag har ju möte idag med Valeria Espinoza och hennes crew samt ABC television och regissören och alla andra som ska styra och ställa denna film. Letisha.

Min mamma hjälpte mig att välja kläder.
- Ska jag säga till Scooter att ge dig en dag att vila? jag kan ta ett riktigt snack med honom, sa hon oroligt.
- Nej mamma, det är lungt. Jag är väldigt intresserad av detta nya projekt, sa jag.

Jag åkte till studion i min vancouver. Alla paparazzis var som galna efter mig eftersom det är min första dag i LA efter ha varit på turne så länge.

När jag kom fram till studion var det väldigt mycket paparazzis där med. Jag tog upp min mobil och twittra "first day in LA, already back to work #allforu". Jag mötte Scooter där och vi gick in till ett rum. När jag kom in i rummet satt en tjej jag kände igen där, men massa folk runt omkring sig. Hon kollade på mig med sina bruna ögon och nu log hon stort.
- Justin! Sa hon och gick fram till mig och sträckte fram sin hand. - Jag är valeria espinoza, fortsatte hon.
- Bieber... Justin Bieber, fick jag fram. Hon var riktigt snygg att jag blev stel. - Fast det visste du väl redan, fick jag fram också. Gud vad töntigt det måste ha låtit!!

_____________________________________________________________________________

Ja! Hur ska deras första möte se ut? :D aja, det kommer mer drama och sånt sedan, nu är dom bara två stora popstjärnor.


Kommentarer
Postat av: Emmy

jag älskar iden med att båda är kända!!

den är jätte braaa!! MMMeeeerrr

2011-05-03 @ 11:00:10
Postat av: Ella

Den är asbra! Keep going! :D

2011-05-03 @ 13:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0