IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 58

Vi tog en taxi och åkte till hotellet. Det var stort och självklart 5-stjärnigt. Det var hur stort som helst och bland det lyxigaste jag sätt. Jag såg poolområdet som var enormt, bara rika människor på hotellet, stranden var precis bredvid. Och rummet jag och Justin hamnade på var helt ENORMT. Det var bland det finaste jag sätt.

- baby, vad tycker du? frågade Justin och kysste mig.
- Det är helt fantastiskt!! jag har tappat talförmågan, sa jag och han bara skrattade åt mitt svar.




Jag satte på mig min bikini och Justin hans badshorts. Jag packade in lite saker i min strandväska som solkräm, sololja, glasögon, handdukar..
- Ska vi till poolen eller stranden? avbröt Justin med mitt funderande.
- vad tycker du?
- du bestämmer baby, sa han och kollade på min bikinikropp och han kunde verkligen inte sluta kolla så jag började skratta och slog honom löst med en handduk.
- lol, sa han och skrattade.
- Men allvarligt vi går bara till stranden, sa jag och han nickade.

Jag fick ett sms av Miley.
"Vi kommer fram vid 18:00 ikväll, så det blir bara utgång för oss. Ha bra sålänge ni turturduvor!"
"LOL, ska bli skönt att spendera tid ensam med honom. Då blir det fest ikväll."
svarade jag och la bara ner mobilen och sket i att vänta på vad hon skulle svara.

Jag och Justin började gå mot stranden. När vi gick på gatan så såg man paparazzis stå och fotta i sina småhörn. Jag såg tre styckna bakom ett par buskar, skönt att ingen kom så nära iallafall. Jag och Justin höll varandra i handen och jag viskade till honom.
- Det är paparazzis här, sa jag och han kollade på mig och gav mig en kyss.
- Bry dig inte, dom kommer alltid vara där, ignorera dom och ha kul med mig, lev som om dom inte finns, sa han och skrattade.
- Mina mangers hade dödat dig om dom hörde dig nu, jag gillar att bryta reglerna med dig, sa jag och log och kysste honom tillbaka, han log stort.

Folk kollade mycket på oss, och justin och jag fick ta ett par fan bilder. Sedan la jag våra handdukar på två solstolar.
- Sist den i, sa jag och började springa.
Justin hann ändå före mig och jag stannade upp när jag kommit till mina knäskålar, för vattnet blev för kallt och Justin hoppade i direkt.
- VA INTE FEG VALERIA, sa han och började skvätta vatten.
- SLUTA JUSTIN, SERIÖST! skrek jag och han skrattade bara åt mig.

Han kom mot mig och bärde upp mig, jag började skrika lite halvt och det drog bara folks uppmärksamhet mer. Precis när jag trodde att han skulle kasta i mig så kysste han mig och jag besvarade kyssen passionerat.

_________________________________________________________________

Lite lyckligt och så! :D Jag lovar er, det kommer drama i mexico! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha för bäst .;)

2011-08-05 @ 09:14:42
Postat av: Anonym

Längtar till nästa

2011-08-05 @ 09:15:26
Postat av: Anonym

Om inte nästa kmr snart så längtar jag ihjäl mig

2011-08-05 @ 22:28:32
Postat av: Anonym

Snälla uppdatera!!!!

2011-08-06 @ 23:09:50
Postat av: Anonym

Omb bäääst

2011-08-07 @ 18:48:36
Postat av: Anonym

This is good shit

2011-08-08 @ 18:47:23
Postat av: Anonym

Har du slutat blogga?

2011-08-08 @ 23:33:03
Postat av: Anonym

Snälla blogga mera sluta inte ... Jag ber dig verkligen

2011-08-09 @ 22:25:21
Postat av: Anonym

Jag kollar på din blogg nästan varje dag å blir lika besviken när du inte laggt upp någe mer inlägg

2011-08-10 @ 19:14:57
Postat av: Anonym

Sluta inte bloggaaaa!!!!

2011-08-12 @ 11:18:53
Postat av: Anonym

Jemen snälla lägg upp ett inlägg till snart spricker ja

2011-08-12 @ 22:53:17
Postat av: anna

har du slutat bloggat elr vad ?

isf äre sämts

2011-08-15 @ 12:00:48
Postat av: Amilia

när kommer nästa chapter upp ?

har du slutat blogg elr vad och om du har det tycker jag att det är väldigt dålig stil av dig att inte säga nåt till oss..

2011-08-17 @ 13:38:20
URL: http://racconti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0