A JUSTIN BIEBER STORY - KAPITEL 2


- JAG VILL HA MIN BIL! sa jag bortförskämt, han skrattade bara.

- Jag ringer och fixar det, du får en ny bil, exakt sån modell, eller vilken du vill imorgon, jag skjutsar hem er nu, lägg bara bilen åt sidan..
viskade hon i mitt öra entusiatiskt.




- OFTA VI KOMMER ÅKA BIL MED JUSTIN BIEBER!!

- Okej, vi åker med dig, MEN BARA för vi inte kommer hem på något annat sätt, sa jag.

Maria och jag gick och satte oss i hans limousin. I limousinen fanns en TV, en bar och ett litet kylskåp. Det var hur stort som helst och så spelades Justins låt "never say never" men han stängde av den när vi kom in. Kenny kollade på oss och skrattade åt min sura min.

- Så vart bor ni? frågade han.

- Du kan skjutsa hem mig först, jag bor bara fem minuter här ifrån, sa maria.
Han log och nickade. Han var faktiskt ganska charmig, jag hade svårt för att hålla minen när jag såg honom och han log flirtigt till mig. Men som tur lyckades jag hålla den. Vi släppte av maria först sedan skulle vi åka till mig.

- vart bor dudå? frågade han
- Lucerne Lake, Bevery Hills, sa jag.
- Wow, du föddes verkligen mitt i hollywood. Du är så söt, konstigt att du inte blev stor, jag antar att du blivit erbjuden modelljobb och filmningar? sa han och log.
Jag hade väl blivit erbjuden modelljobb, men kändes lite halvt äckligt när en gubbe kom fram och ville fotta mig.

- Ingenting som jag intresserat mig av, jag föredrar att vara en normal människa, sa jag och log tillbaka lite kaxigt.
- hm, kan jag få ditt nr? om det blir fel med valet av bilar eller så? jag lovar att du får en imorgon iallafall, sa han och log.

Jag ville inte ge ut mitt nummer bara sådär, även fast jag insert inne ville att han skulle ha det. Men han ville ju kanske fråga mig något när han skulle köpa en bil. Jag gav hoonm mitt nr. 

- Vad heter du förresten? frågade han mig nyfiket.
- Summer, sa jag.
- Summer, väldigt vackert namn.

Efter ett tag var vi hemma hos mig. Jag bodde i ett ganska stort hus. Min pappa är advokat och min mamma egenföretagare. Så jag har det bra ställt. Även om dom är mycket ute och reser och hinner knappt med mig.

- Wow, du bor verkligen fint sa han och log. Är du ensam syskon? frågade han.
- Nej, jag har en bror, men han pluggar i London, sa jag och log.

Han tog tag i min hand och det var första gången jag rörde en stor stjärna. Tror jag. Jag kollade på min hand sedan på honom.

- Jag är verkligen ledsen för att jag råkade ta sönder din bil, sa han och släppte mig.
- det är lungt, jag tror jag kan förlåta dig. Jag villl ha en ny bara! sa jag och log..

Han släppte mig och jag gick in i mitt hus. Jag la mig på sängen och sedan gick jag in på facebook. Sedan gick jag in på OceanUp.com bara för se vad som hade hänt i kändisvärlden. Då såg jag att igår var Justin och Selena Gomez i Santa Monica på prommenad, jag blev lite ledsen faktiskt. Varför vet jag inte.. Borde inte bli det?



Jag somnade och nästa dag vaknade jag av att jag fick ett sms.

Det var från Justin Bieber. Jag öppnade medelandet *du får din bil idag, förlåt igen btw. Men för att få din bil måste du träffa mig, mitt ända villkor ;). Justin* Jag skrattade får mig själv och svarade. *Okej, vart ?*

Efter tio minuter fick jag ett svar *Jag kommer och hämtar dig om 20 minuter* TJUGIO MINUTER?! Jag hade iallafall hunnit duscha, jag sminkade mig lite och sedan satte jag på mig kläder..


Summers outfit

Jag var klar nu och väntade på att justin skulle komma. Jag hade fixat och sminkat mig. Jag kollade mig lite i spegeln och beundrade vad jag såg! Jag var faktiskt fin nu!
Min mobil vibrerade. *Kom ut, jag är här nu. puss* jag gick ut. Och kollade ner i marken medans jag gick. Och han var utanför bilen och kollade på mig väldigt mycket, han var helt fast vid min.

- Du ser helt fantastisk ut, sa justin och rörde inte en min. Han var väldigt seriös..

JUSTINS PERSPEKTIV:

Hon såg ganska nervös ut och satte sig i bilen med mig. Kenny körde oss och jag ville bara lära känna henne mer.
Jag kunde inte sluta kolla på henne och kenny satt och sjöng på "never say never" och det fick Summer att skratta.
- Varför ville du träffa mig? sa hon
- Jag ville bara umgås lite, du verkar som en snäll person. Ska vi ta en kaffe på starbucks? frågade jag. Även fast jag inte dricker kaffe.
- Hm, kan vi inte ta en milkshake någon annan stanns istället? frågade hon och log. Och den idén lät bättre faktiskt.
Hon hade bruna stora ögon och brunt hår, hon var väldigt fin. Hon såg inte hel amerikansk ut och jag undrade verkligen vilket mer land hon härstamma från.

Jag fick ett sms, jag kollade på mobilen. Det stod Selena Gomez på displayen. Summer märkte ingenting. shit vad höll jag på med.. Selena och jag dejtar ju och nu är jag ute med en annan tjej. På smset stod det *Hej J, ska vi ses idag? tänkte att vi kunde ta en prommenad en bit härifrån, där ingen känner igen oss*

Jag svarade *S! jag har två möten idag, schemat är tajt, jag hinner inte. Men kanske imorgon? puss*

Gud vad höll jag på med!! jag kollade på Summer och vi pratade lite.
- Ska du inte ha skola idag? frågade jag henne
- Orkar inte, och träffa dig var en bättre idag. Sa hon.

Vi kom fram till MARC'S MILSHAKE BAR och så fort vi klev av kom det massa paparazzisar fram till oss, med kameror och filmkameror, och började fråga "dejtar ni?", "var har hänt med Selena gomez och dig justin?", "är du justins nya tjej?" osv..

Jag såg på Summer att det var ganska obekvämt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

SKIT BRA SKRIV MER :D

2011-02-09 @ 17:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0