WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 5

Där stod två paparazzis och fottade oss. Dem började fråga "är du justins nya flickvän?", "vad har hänt med Selena Gomez?" och såna frågor. Jag tyckte det var rätt jobiggt. Justin tog min hand och vi gick in i butiken.
Kändes lite mysigt att hålla honom i handen, men blev lite orolig för jag vet att paparazzisarna fick foton på det..



Justin och Sunnie i matbutiken


Justins perspektiv

åh nej, nu kanske hon bara tyckte dom var jobbiga!! jag gick närmare henne och hon satt och kolla på glassar. Jag tog henne på ryggen.

- förlåt för det, sa jag och hon "slet sig ut ur mitt grepp"
- hoppas jag bara inte förstör för dig och selena, sa hon och gick mot coca colorna. Shit. Var hon sur?
- Är du sur? frågade jag.
- Nej, varför skulle jag? sa hon och kollade på mig.

Vi gick runt lite i affären och plockade lite gott tills ikväll.

Ur Sunnies perspektiv:

Medans vi gick runt och plocka lite såg jag hur några tjejer gick fram till justin. Han skrev autograf och tog lite bilder. Hon i kassan råglodde på honom och det var massor av paparazzis utanför. Wow, det var verkligen tufft att vara han. Jag tyckte det var lite jobbigt, men brydde mig inte så mycket.

Det var lite jobbigt när paparazzisarna frågade om vi hade något och om han och selena och mig.

- Jag är klar nu, jag tog lite popcorn, chips, glass, lösgodis, chocklad och en massa annat, chaz skickade ett sms till mig när vi kom fram, haha, sa jag till Justin
- typiskt chaz, hahaha, sa han och skrattade.
Vi gick till kassan och jag tänkte betala men då tog justin tag i min hand och så tog han fram sitt kreditkort. Allt var ju egentligen inte till mig, men glassen var tillexempel bara min.
- Tack, sa jag och vi gick ut. Vi hade parkerat en liten bit ifrån så det var massor av paparazzis som följde efter oss.
Dom frågade mig bland annat om vad jag hette och så. Justin gick och öppnade bildörren för mig - åh vad gulligt, en riktigt gentleman - sedan gick han och satte sig i i förarsätet. Så åkte vi därifrån.

På vägen tillbaka lyssnade vi på Love the way you lie med Rihanna och Eminem.

- Hörrö, förlåt om det blev jobbigt, sa justin.
- Det är inte ditt fel, och hoppas du inte hamnar i trubbel pågrundav mig, svarade jag.
- Varför skulle du göra så jag hamna i trubbel?
- För dom trodde vi två hade något, och du är tillsammans med Selena och jag vill inte förstöra för er, hon kan bli sur, sa jag och tveka lite i orden.

Han var tyst och när vi kom fram klev vi ut ur bilen. Det fanns inga paparazzis i närheten, skönt.
Precis när jag skulle öppna dörren så tog Justin tag i min arm. Jag kollade på honom, vi stod väldigt nära. Jag kunde känna hans andeträckt. Det pirrade i min mage. Han kollade på mina läppar sedan i mina ögon. Mina bruna ögon.

- jag vill inte att du ska vara sur på mig, sa han och kollade på mina läppar. Kan jag fått känslor för honom? NEEJ! Jag blev bara nervös och varm i hela kroppen. Jag hade gåshud.

UR Justins perspektiv:

Jag ville bara kyssa henne. Fan vad fin hon var!! Hon är isärklass. Hon är finare än alla. Finare än Jasmine, Selena, Beyonce och alla som kan tänkas. Hon var den vackraste jag sätt. Skulle jag kyssa henne? eller skulle hon ta illa upp?

Ur Sunnies perspektiv:

Han släptte min hand och jag öppnade ytterdörren. Kristen och Ryan kom ut i hallen.
- jävlar vilken tid det tog, iförsäg har ni en massa i händerna, sa Ryan.
- Ja, det blev lite mer än bara cola och chips. Men det var en massa paparazzis som jagade oss också, sa jag och gick in i köket.

Vi gjorde iordning massor av gott och sedan gick vi in till vardagsrummet. Jag satte mig i soffan och Chaz satte sig bredvid mig och på andra sidan av mig satte sig Justin.
- Är du hel amerikan? frågade Chaz
- Nej min pappa är italienare, men han är uppväxt här i amerika, sa jag och log.
- Coolt, habla italiano? frågade Justin
- Habla är på spanska och no, no parlo multo italiano ma poco, sa jag. Chaz skrattade. Justin med efter ett tag.
- Pratar du ärligt italienska? frågade Chaz
- Nej knappt, men min pappa gör, sa jag. Båda sa "coolt" i munnen på varandra.

Jag och Catlin mötte varandra på singstar och jag vann faktiskt. Sedan skulle jag och Justin möta varandra, och han vann såklart. Han skrattade och gjorde hans hairflipp. Jag blev helt förtrollad av hans leende... __________________________________________________________________________________

Wow, Romans på g! :D hoppas ni gillade det. Har massa ideer, men är öppen för ideer? någon som har något önskemål?

Skulle behöva be någon av er om hjälp, kan någon av er hjälpa oss att skaffa bloggsvar? så ni kan få fråga på! :P

Och spana gärna in vår kändis-blogg om hollywood skvaller om alla stora stjärnor: www.hollywoodgossips.blogg.se


Kommentarer
Postat av: kajsa

Jättebra novell hittills! :D Längtar till nästa del :D

2011-02-22 @ 11:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0