IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 46

Alla människor ropade mitt namn, och justins såklart. Men när jag kollade framför mig så såg jag att Taylor var där, han blev intervjuad av någon journalist och när han fick syn på mig blinkade han med ena ögat mot mig.




Jag vände min blick från Taylor till Justin, men Justin hade redan märkt. Han var hur arg som helst. Han mumlade något med "han vet inte vem han bråkar med.." och sedan började han gå mot Taylor. Jag fick lite panik, folk började kolla på honom. Justin ställde sig framför Taylor och Justin är ganska liten jämfört med Taylor men han gav honom en fet box i ansiktet så taylor ramlade på röda mattan, jag tog mig för pannan och taylor livvakter knuffade bort Justin och Taylor försökte ta sig förbi sina vakter, men Kenny kom och skyddade Justin från Taylors vakter.

- SERIÖST KILLAR, SLUTA! skrek jag och tog i justins hand.
- Kom vi drar, sa justin högt till mig och jag nickade..
- Jag mår illa av att bara se alla patetiska människor här, sa jag och vi gick hand i hand därifrån. Kenny och några andra vakter gick med oss..

Alla stirrade verkligen på oss, alla kändisar och paparazzis. Vi hoppade in i limousinen och åkte tillbaka hem till Justin.
- Du behövde inte göra det justin, sa jag..
- Han ska inte hålla på heller, hoppas han inte smsar dig längre, sa justin och jag höll med honom, hoppas inte.
- Han ska inte få förstöra det vi har, sa jag och kysste honom på kinden. - Jag lovade Miley att jag skulle träffa henne idag, är det okej om vi går ut och äter med henne och Liam? frågade jag ..
- Är dom fortfarande tillsammans? jag läste det i någon tidning men trodde bara det var rykten, sa justin och jag skrattade åt att justin var så insatt i vad Miley gjorde och inte gjorde.
- Dom är tillsammans igen, sa jag och skrattade..

Jag smsade Miley. "middag med mig och justin, nuu? ta med liam, love yah."
"sure, är fett hungrig. Vart ses vi? love u 2"
"Mexikanska resturangen i bevery hills."
"okej sure."
"C u guys there."
avslutade jag vårat smsande med.

Justin kollande frågandes på mig när jag smsat klart.
- Dags och fixa oss, vi ska på dubbeldate med Miley Cyrus och Liam, sa jag och skrattade och Justin gjorde samma.

____________________________________________________________

KOMMENTERAAAAAA!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeeeeer!

2011-07-05 @ 15:54:36
Postat av: J

Awesome! :)

2011-07-06 @ 12:35:31
Postat av: Olivia

Mera !!

Seriöst bästa Ever !!

2011-07-06 @ 22:33:20
Postat av: Emmy

bästa!!! =D längtar till nästa!! <3

2011-07-06 @ 22:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0