IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 48

- Jo men det har vi väl, vi har varit på flera dubbeldejter men inte så seriöst, det seriösaste var väl när jag dejtade nick jonas och du gick ut med Kevin Jonas två gånger typ, sa miley och vi båda började skratta.
- Har du dejtat kevin jonas? sa justin och kollade på mig och skratta.
- Great, nu kommer han reta mig hela mitt liv, sa jag och skrattade.
- Men jag har dejtat dylan sprouse.. sa miley.
- Juste och jag var på dejt med dig och var tvungen att gå med cole sprouse...sa jag och alla började skratta.




För första gången på länge vaknade jag upp i min egna säng, känns som jag har bott hos Justin ett tag. Efter middagen igår med Miley och Liam så spenderade jag lite tid med min mamma, vilket känns som det var år och månader sedan. Jag skulle träffa Justin senare mot kvällen igen.

Jag gick upp och satte mig vid datorn, jag loggade in på oceanup och där såg jag lite bilder från när vi var ute igår, jag miley liam och justin. Sedan inlägget över det så stod det "JUSTIN BIEBER AND SELENA GOMEZ HAR FORTFARANDE KONTAKT." Jag stängde av datorn direkt, det var säkert skit. Justin skulle aldrig göra så mot mig.

Jag gick upp och fixade mig. Jag satte på mig ett linne, ett par shorts och en "jeans" väska. Sedan smsade jag Miley.
"möt mig, i starbucks vid west hollywood"
"Sure, är där om ett par minuter."

När jag kom dit var Miley inte ensam, utan Demi Lovato var med henne. Det var längesen jag såg den bruden så jag log mot henne såklart och kramade om henne.
- Längesen jag såg dig!! sa hon..
- Jag vet, det var inte igår, kul och se dig igen, svarade jag henne. Vi hade alltid varit vänner, bara att vi hade glidit isär sedan hon hamnade på rehab..

Vi gick och beställde lite gott, jag tog en milshake och chocklad muffins. Sedan gick vi och satte oss.
- Har det hänt något? frågade miley mig.
- Nja, jag vet inte, sa jag och hon kollade på mig konstigt.
- Tell me all about it, sa hon snabbt så man knappt kunde identifiera vad hon sa.
- Jag såg en artikel imorse på OceanUp om Justin och Selena, att dom fortfarande har kontakt, men jag menar, Justin skulle aldrig göra så mot mig, sa jag och både Demi och Miley lyssnade noga och kollade på mig. Medlidande.
- Du vet hur mycket tidningar och sånt ljuger, det är bara en massa skit säkert, sa Demi ....

__________________________________________________________________________

what do you guys think??? Tyvärr kan ni inte säga vad ni vill ha med, för jag har redan gjort inläggen ! =D som sagt, detta är skriver för flera dagar sen, det jag skriver nu med, och nu, och nu.

Be för att jag är vid liv nu! (lol) jag är nämligen på festresa med mina tjejooor..

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra :^)

2011-07-09 @ 22:47:35
Postat av: elin

kommentera gärna ett inlägg av i'll never let you go på våran blogg om du är sugen på ett länkbyte, vi skpligt med läsare men skulle gärna vilja ha mer! kommentera gärna ett inlägg då och skriv om du är sugen på det! ;)



eller så mejlar du mej, du får välja själv :)

2011-07-10 @ 00:48:01
URL: http://mrbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

Super ;)

2011-07-10 @ 22:13:38
Postat av: elin

Det här testet funkar verkligen :) Pröva! <3





Det är din hjärna som talar med dig.

pröva detta det är jättekul men du får inte bläddra ner texten i förväg gör inte det okej gumman

för då fuskar du och det kommer inte att gå i uppfyllelse! Det är ett

test som är skoj! du kommer tycka att de e kul!

Ämne : Ett test som faktiskt fungerar... läskigt...

Nu gäller det att INTE bläddra ner texten i förväg.

FÖLJ INSTRUKTIONERNA - FUSKA INTE FÖR DÅ KOMMER DET INTE ATT FUNGERA

OCH DU KOMMER ATT ÖNSKA ATT DU INTE GJORT DET!

Personen som skickade detta till mig berättade att önskan faktiskt blev

verklighet efter bara tio minuter... MEN FUSKA INTE!!

Det här har ett roligt men lite läskigt slut, läs inte i förväg följ

bara instruktionerna i tur och ordning, det tar bara tre minuter som

sagt och det är i alla fall värt ett försök.

Ta först fram en penna och ett papper:

När du ombeds välja namn, välj då personer som du faktiskt känner på

riktigt och följ din första tanke eller ingivelse!

Gå nedåt rad förrad - en rad i taget - läs inte i förväg för då förstör

du det roliga!!

1. Skriv först siffrorna 1 till 11 under varandra, börja med 1.

2. Bredvid siffrorna 1 och 2, skriv ned vilka två tal du vill.

3. Bredvid siffrorna 3 och 7 skriver du namnet på två personer av det

motsatta könet.

Titta inte i förväg, för då blir resultatet fel!

4. Skriv ned namnet på vem som helst vänner, familj etc) bredvid 4:an,

5:an och 6:an.

Fuska inte för du kommer att ångra det!

5. Skriv titlarna på fyra melodier/låtar bredvid 8, 9, 10 och 11.

6. Slutligen, önska dig något.

Här kommer då nyckeln till detta:

1. Du måste berätta om detta för "antalet du skrev invid 2:an" stycken

personer.

2. Personen vid siffran 3 är den du älskar.

3. Personen vid siffran 7 är någon du tycker om men inte kan komma underfund

med.

4. Den du bryr dig mest om finns vid siffran 4.

5. Personen vid 5:an känner dig väldigt bra.

6. Personen vid 6:an bringar dig lycka.

7. Melodin på 8:an hör ihop med personen vid 3:an.

8. Vid 9:an finns melodin för personen vid 7:an.

9. Melodin vid 10:an säger mest om ditt sinne, och dina tankar.

10. 11:an är melodin som berättar om din inställning till kärlek.

Sänd detta vidare till 10 personer inom en timma från det att du är

färdig. Om du gör det så kommer din önskan att gå i uppfyllelse!

Om inte... sker motsatsen.

När du Läser detta så har du en timme på dig att skicka den vidare...

Det är en kärlekskedja som startade 2004.

Vare sig du Tror på det eller inte så

kommer det hända just dig> o go for it!

Skickar du den till 20 personer kommer den du älskar fråga om ni kan bli

ihop!

Skickar du den till 15 personer kommer han/hon ttt bli kär i dig.

Skickar du den till 10 personer kommer han/hon kyssa dig inom 7 dagar.

Skickar du den till 5 personer kommer ni bara förbli vänner och inget mer..

MEN om du bara skiter i det och inte skickar vidare så kommer du få otur i ....

2011-07-11 @ 15:57:42
URL: http://mrbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0