IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 53

- JA SÅKLART! bara du och jag ingen annnan, sa jag och han slutade le och jag fattade inte varför. - sa jag något fel?
- Gumman, Marissa ska med också, jag kan inte lämna henne bara sådär, sa han och skrattade lite. Jag slutade le.
- Du är med henne varje dag, kan inte du ge en dag till mig? sa jag och han suckade. - VET DU VAD, UT HÄRIFRÅN, UT FRÅN MITT RUM, skrek jag.

Jag gick in på twitter nu. "im really disapointed of everyone right now, #LifeSucks"




Jag fick snabbt respons av mina fans, att jag inte skulle bry mig och blablabla. Dom fattade att jag menade Justin också, eftersom dom är mer insatta i OceanUp än vad jag är. Jag twittrade igen. "I don't know how you guys do, but you make me always feel happy when I just want 2 die. I love all of u guys #ValeriaLovesHerFans"

Jag bestämde mig för att fräscha upp mig, jag duschade, sminkade mig och sedan slängde jag på mig något lite snabbt. Jag ringde upp några av mina gamla bästavänner från när jag var liten Adriana och Jessica. Vi träffades och shoppade en massor, precis som vi alltid gjorde förrut. Paparazzis var efter oss för vi var inne i stan. Och New York är fullt av paparazzis.

När vi gick och satte oss på ett fik beställde jag en massa gott. Jag satte på min mobil och hade 34 missade samtal från Justin och 15 sms. Jag raderade alla sms utan att titta på dom. Det tog inte långt tid förns jag fick ett nytt.
"jag är i new york nu, VAR ÄR DU? jag kommer hitta dig, du kan inte gömma dig för mig. The biebs hittar allt han vill ha."
"Träffa mig ikväll, orkar inte ses nu."
"ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN...Okej vart baby?"
"På ditt hotell, vart stannar du?"
"Hilton på fith street."
"Okej, jag är där om två timmar."
"I'll be waitin´."

- Du måste låta honom kämpa för dig, sa Jessica och hon hade rätt i det hon sa.
- Du kan inte låta honom få tillbaka dig bara sådär, du ska visa att du är Valeria Espinoza, sa Adriana och Jessica nickade. Dom var precis som tvillingar.
- Det är bara det, att.. jag är rädd att förlora honom, men ändå vill jag inte bli sårad mer, jag lider... sa jag.
- Kanske är det bäst att ni inte är tillsammans då, är det verkligen värt att bli sårad hela tiden? frågade Adriana och det fick mig att tänka.

Adriana och Jessica skulle dra efter en timma, och då var det bara en timma kvar tills jag skulle träffa Justin och den timmen gick fort eftersom jag shoppade upp hela victoria Secret och topshop under den timmen.

När jag var utanför Justins hotell var jag en halv timma försenad, han hade skickat två sms, men jag hade inte svarat. Jag gick in i hans hotell och det var paparazzis utanför.. Jag åkte upp för hissen till våning 10 där hans hotellrum låg och knackade på dörren.

När han öppnade dörren stod han där med sina underbart vackra ögon som fick mig att smälta på direkten, han log inte utan såg ganska allvarlig ut. Så sexig, söt, snygg..

______________________________________________________

KOMMENTERAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

idag åker jag hem, så då börjar jag blogga som vanligt ! =)


Kommentarer
Postat av: Lisa'

Grymt! :)

2011-07-21 @ 11:21:23
Postat av: Anonym

såååå braaa :D

2011-07-21 @ 19:56:40
Postat av: Anonym

Wohoo

2011-07-22 @ 03:15:22
Postat av: Anonym

gryymmttt ! ;)

2011-07-22 @ 10:51:51
Postat av: Emmy

ASSSBRAAAA! LOVE YOU! :) <3

2011-07-22 @ 13:25:10
URL: http://emmyz.se/
Postat av: Anonym

Håller med Alla som kommenterat du äger tjejen!!

Keep up the goodwill work:D

2011-07-22 @ 15:07:54
Postat av: Anonym

Hej hej är du intreserad av ett länkbyte ??

Mejla isf ;)



Super bra blogg

2011-07-23 @ 02:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0