IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 29

När jag kom dit så spelade dom FIFA i soffan. Jag vann en gång över Chaz, han blev distraherad av en hamburgare, sedan förlorade jag flertal gånger mot Ryan.
- Vad gjorde du tidigare idag ? frågade Justin nyfiket..
SHIT, jag visste inte vad jag skulle svara..




Jag ville heller inte säga något framför Ryan och Chaz, så jag gjorde det min dumma sida sa, drog en vit lögn.
- Jag träffa Miley, sa jag och hoppades på att han inte skulle fråga något mer.
- Okej, sa han och han verkade inte bry sig så mycket mer.

Ryan och Chaz ville att vi skulle dra till någon av deras kompisar som dom hade här i LA och festa, men Justin förklarade för dom att vi måste hålla låg profil i LA, men i stratford kan vi dricka och festa hur mycket vi vill. Så dom gick själva till den festen, så jag och justin hade myskväll och kollade på Valentines day, med taylor lautner bland annat..

Justin kysste mig, och jag kysste honom. Kyssen blev allt mer passionerad och vi sket i tv:n helt. Men hans mobil ringde precis när vi började få lite action..
- FAN, sa han och svarade..

Han såg lite besviken ut och sedan sa han "säg vad det står då" och sedan "okej, mm, aa, jag ska se.." och lite andra ointressanta ljud, jag hörde bara en manlig röst som babblade på en massa, kunde omöjligt fatta vad han sa. Så jag fokuserade lite på filmen, men justin såg.. arg ut.

Tillslut la han på.
- Vem var det? frågade jag och kysste honom på kinden, han kollade på mig i ett par minuter utan att säga något.
- Scooter, fick han tillslut ur sig.
- Jaha, och vad ville han? jag gillar inte Scooter, han ska alltid ringa i fel tillfällen, sa jag och kysste honom igen men justin besvarade inte denna kyss.
Jag kollade konstigt på honom.

- Har det hänt något? frågade jag..
- jag borde fråga detsamma.. Varför håller du på att ljuga för mig Valeria? sa han..

________________________________________________________________

lite små kapitel, jag vet ! =) Men det kommer mer, lovar! :)
För er som inte sätt min kändisblogg: www.hollywoodgossips.blogg.se den är väldigt bra =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeer!!!



och btw, ser valeria fortfarande ut som Victoria Justice eller ser hon ut som Selena gomez nu? :)

2011-06-03 @ 22:26:14
Postat av: Emmy

super! vill ha meeerr! :D

2011-06-04 @ 18:42:22
Postat av: elin

DU ÄR LÄNKAD PÅ JUSTINDBBLOGG.BLOGGPLATSEN.SE

2011-06-04 @ 20:02:11
URL: http://justindbblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0