IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 30

- Jaha, och vad ville han? jag gillar inte Scooter, han ska alltid ringa i fel tillfällen, sa jag och kysste honom igen men justin besvarade inte denna kyss.
Jag kollade konstigt på honom.

- Har det hänt något? frågade jag..
- jag borde fråga detsamma.. Varför håller du på att ljuga för mig Valeria? sa han..




- vad har jag ljugit om? frågade jag nervöst och lät bli ögonkontakt.
- MEN VAFAN VALERIA! sa justin och ställde sig upp och slängde sin mobil i marken, jag blev nästan lite rädd och jag svarade inte så han kollade på mig länge och fortsatte. - Du har ju ingenting att försvara dig med, säg varför du ljög för mig, är du otrogen mot mig? frågade han och han såg besviken ut. Ledsen..

- Jag har inte varit otrogen, sa jag nästan viskandes.
- DET HAR DU JU VISST DET! DU LJUGER JU I MITT ANSIKTE, Trodde seriöst du var anorlunda, men du är precis som alla andra, sa han och började gå ut från rummet..
- Seriöst justin, imorgon är det MTV movie awards, vi måste gå, vi måste vara tillsammans, sa jag och kramade honom bakifrån.
- Vårt förhållande står på spel och du pratar om något jävla awards, du är inte en normal tonåring som jag trodde, är du bara med mig för publicitet eller? sa han och suckade..

Jag kunde inte fatta att han just sa de, att jag skulle utnyttja honom? och för kändisskap och publicitet? DET ÄR JU SJUKT.
- Jag kan inte fatta att du tror det, J. Jag älskar dig, sa jag och släppte taget om honom.. Han kollade ner i marken..
- Just nu vill jag inte se dig faktiskt, inte så som du betett dig mot mig, sa han och gick in i sitt rum och smällde igen dörren.

Jag lät nåra tårar rinna ner för min kind innan jag tog bort dom. Jag gick ut från lägenheten, och gömde mina tårar för alla paparazzis med hjälp av ett par solglasögon. Under bilen påväg hem satte jag på ryan seacrest på radion.. "så Valeria Espinoza är en riktig player, hon är otrogen med taylor lautner, kan du tänka dig? MOT JUSTIN BIEBER. Hon sågs lämna hans hus tidigare idag, haha.."

Jag blev arg och stängde av radion, när jag kom fram till mitt hus stängde jag igen dörren. Mamma låg i soffan och jag gick bara fram och kramade henne, det var längesen jag hade mamma och valeria tid. Den kvällen låg jag bara i soffan och kollade på film med mamma..

DAGEN EFTER.

Jag vaknade av ett sms, hoppades på att det skulle vara Justin. Men på skärmen stod det Marc. "idag är det MTV movie awards, och du är alla tidningars rubriker, bra slag, två popstjärnor på en smäll. Detta kommer ge oss mer publicitet än någonsin, du är smart du. Jag skickar över en ny stylist som precis börjat, han är grym så fixar han dig fin inför MMVA. Kram, Marc."

Jag blev nästan spyfärdig av hans sms, jag ville inte det här, nu verkar alla tro att jag är uppmärksamhets kåt och bara intresserad av publicitet, jag la huvuden under kudden och satte på "The climb" och bara tänka på att låta allt försvinna, idag skulle jag behöva se Justin på röda mattan framför allt folk.....

__________________________________________________________________________

 vad kommer hända då då? =) KOMMENTERA MER! TYCKER ALLA SKA LÄGGA EN KOMMENTAR INNAN NI DRAR =)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jättte bra, meeeeeeeeeer!!1

2011-06-05 @ 13:58:42
Postat av: Felicia

den är jätte bra (Y) meeer! ;)

2011-06-05 @ 14:44:37
Postat av: nico

Jättebra! mer :)

2011-06-05 @ 15:33:08
Postat av: Emmy

jätte bra!! mer! =D

2011-06-06 @ 17:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0