IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 31

Jag blev nästan spyfärdig av hans sms, jag ville inte det här, nu verkar alla tro att jag är uppmärksamhets kåt och bara intresserad av publicitet, jag la huvuden under kudden och satte på "The climb" och bara tänka på att låta allt försvinna, idag skulle jag behöva se Justin på röda mattan framför allt folk.....




Jag pratade en stund med Miley i telefon, det var skönt att prata ut med någon om vad som hade hänt. Hon skulle också på MTV movie awards idag, vilket skulle bli ett stort stöd för mig, nu när jag är i mitten av en skandal.

Jag gick in på twitter och såg att selena hade skrivit "it seems like it's my day 2day, lol." Usch vad arg jag blev, jag kan bara tänka mig vad hon mena. Jag gick in på Justins twitter, han hade twittrat. "how could you do this to me. Im done" och en tår fall ner för min kind.

Jag uppdaterade min status. "its not what you think. I love u, no matter what." sedan skrev jag en till. "I love my fans and thats never gonna change, you're the best support ever, love ya'll" för jag har kännt att jag inte varit med dom mycket på sistonde och jag läser deras tweets varje dag, dom är underbara. Jag uppdaterade min status igen. "going thru a real tough time right now, and i wouldnt make it without all your support @mileycyrus and ofcourse all the fans."

Efter ett par timmar kom min nya stylist och skulle fixa mig.
- Så hur vill du ha din stil på röda mattan idag? Jag tänkte en fin rosa klänning med matchande läppstift och guldiga klackar, du kommer vara gorgeus, sa han och log, jag kunde direkt fatta att han var homosexuell, vilket jag inte alls har något emot! Dom är roliga!
- Jag har ingenting att fira, jag föredrar kanske ett par jeans med en blus och en kort kavaj eller något, sa jag.
- Du kommer nog vara fin i vad du än sätter på dig! Vad sägs som färgglada blåa byxor? sa han och log.
- Nja, jag föredrar typ svarta
- Aldrig att du ska ha på dig svarta jeans på röda mattan, så ofräscht! Du ska ha på dig blåa byxor, har med mig ett par gorgeus..

___________________________________________________________________________

ingenting att säga till er faktiskt =) Mer än njut av detta kapitel så börjar jag med nästa ! =) Får se vad som dyker upp där.

Juste, jag kommer resa bort, men då har jag gjort några tidsinställda inlägg, är det okej? =) Bra trodde det också! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kort kapitel >:

men bra dock :D



meeeeeeeer!1

2011-06-06 @ 20:37:09
Postat av: Anonym

meeeeeeeeer!!

2011-06-06 @ 22:44:12
Postat av: Emmy

älskar det lika mycket som jag alltid har gjort! <3

2011-06-07 @ 15:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0