ITS REALLY COMPLICATED CHAPTER 32

- Du kommer nog vara fin i vad du än sätter på dig! Vad sägs som färgglada blåa byxor? sa han och log.
- Nja, jag föredrar typ svarta
- Aldrig att du ska ha på dig svarta jeans på röda mattan, så ofräscht! Du ska ha på dig blåa byxor, har med mig ett par gorgeus..




När jag klev av limousinen för att ta gå på röda mattan så möttes jag av Marc hand - han var där tillsammans med en livvakt, så är det alltid - och så hörde jag fansens skrik. Massor skrek mitt namn, från alla olika håll. Kameror i ansiktet fick jag. Jag vinka överallt, till alla fansen och log så stort som jag kunde.

Jag gick på röda mattan och posade en hel del för alla paparazzis och journalister, alla lät så arga och bad mig göra lite olika poser. Framför mig stod Kristen Stewart, från twilight och bakom mig stod Ashley Tisdale. Jag kramade Ash och posade med henne eftersom hon och jag har varit vänner väldigt länge.

Jag hörde massor av folk fråga mig om saker, bland annat om justin bieber och taylor lautner, jag ignorerade allt. Jag och Justin har inte ens erkännt för världen om att vi är tillsammans, vi har bara hållt händer öppet, ingen har sätt oss kyssas öppet än heller.

När vi kom till röda mattan så skulle jag självklart intervjuas. Marc tog mig till en tjej som log stort och så fick jag en kamera och en mikrofon i handen. Det gick väldigt snabbt.

- Vi står här, live på röda mattan med super stjärnan Valeria Espinoza! jag är Marissa Rodriguez, sa hon och såg in i kameran och sedan på mig. - Skulle du kunna säga hej till kameran, frågade hon mig sedan.
- Absolut, hi guys, sa jag och vinkade in i kameran med ett stort leende.
- Så vem ser du mest fram emot att se ikväll uppträda?
- Gud det är så många olika artister här, men förmodligen britney spears, hon är alltid en favorit, sa jag och log stort.
- är du nominerad i år?
- Jag är nominerad till årets drama skådespelerska med min senaste film Because of the night. Sedan så är jag här för att presentera ett award till bästa kyss scen..
- låter väldigt spännande, men nu är det väldigt mycket drama här runt omkring dig ellerhur?
- Drama? sa jag och skrattade och försökte låtsas som ingenting.
- Ja, du har kopplats ihop med två stora artister, justin bieber och taylor lautner, har du något med någon av grabbarna eller med båda? berätta för mig!
- Gosh, det är rykten bara. Båda är goda vänner till mig. Jag spelade nyss in en film med Justin Bieber i Canada, den är otroligt bra och vi har en god vänskap, samma med taylor, han har alltid varit en av mina härligaste vänner..
så du har ingenting med grabbarna?
- Verkligen inte, sa jag och skrattade.

Hon tackade för sig och jag skickade en hälsning till alla mina fans, när jag vände mig om för att gå till nästa intervjuare möttes jag av världens vackraste ögon. Min älskling stod mitt framför mig, han kollade rakt in i mina ögon, besviket. Jag älskar honom så mycket, justin bieber.

_________________________________________________________________________

KOMMMENTERA OM DU VILL HA NÄSTA SNART!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

meerrr, idag?!!!:D<33

2011-06-08 @ 14:31:50
Postat av: Anonym

meeeeeeer!!!!

2011-06-08 @ 15:11:08
Postat av: du är B-Ä-S-T

meeer nuuuu duuu ääär bääääääääääääst på att skriva!!!!!!!!!!!!! kram

2011-06-08 @ 15:41:55
Postat av: Felicia

meeer :D Novellen är jätte bra ! :)

2011-06-08 @ 19:01:44
Postat av: Anonym

Mer

2011-06-08 @ 20:50:00
Postat av: Anonym

Meeeer! Skiiitbra novell så sjukt spännande :) du är duktig!!

2011-06-08 @ 21:16:11
Postat av: Emmy

sååå bra!! <3

2011-06-08 @ 21:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0