IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 33

När jag klev av limousinen för att ta gå på röda mattan så möttes jag av Marc hand - han var där tillsammans med en livvakt, så är det alltid - och så hörde jag fansens skrik. Massor skrek mitt namn, från alla olika håll. Kameror i ansiktet fick jag. Jag vinka överallt, till alla fansen och log så stort som jag kunde.




Han och jag fick ögon kontakt i ett par sekunder bara, men det kändes som flera minuter. Även fast det bara gått en dag sedan sist, så hade jag saknat honom. Något otroligt.

Scooter drog i honom och han gick till nästa intervjuare, men han var framför mig precis hela tiden. Tillslut kom vi in till arenan där galan skulle hållas. Marc gick framför mig och letade efter min plats, antar jag. Och tillslut hittade vi den, jag satt några minuter med Marc och prata tills jag såg Justins ansikte på ett papper bredvid Marc, då fattade jag att Justin skulle sitta precis bredvid - hela galan.

Efter två minuter kom han. Scooter och Marc pratade lite eftersom dom är vänner, jag och justin sneglade på varandra hela tiden, vi fick ögon kontakt snabbt två tre gånger, folk runt omkring oss kollade på oss hela tiden.

Justin vann ett pris och gick upp på scen för att hämta sitt award och då gick jag backstage - för jag visste att han skulle komma - och jag behövde prata med honom. När han såg mig försökte han att ignorera mig, men jag tog tag i hans arm och han släppte den lika fort.

- Vi måste prata, justin, jag saknar dig, vi kan inte ha det såhär, sa jag och försökte hålla tårarna tillbaka..
- Jag kan inte vara med någon som ljuger för mig, sa han och såg besviket på mig, jag hatade hans besvikna min, men om jag ska vara ärlig var han grymt snygg när han gjorde den min.
- Justin, jag vet att jag gjorde fel, jag skulle aldrig ha ljugit för dig, jag skulle aldrig ens ha träffat Taylor, men det var ett misstag, folk förtjänar andra chanser, och ingen av oss mår bra av det här, jag lovar, ingenting hände mellan mig och taylor, inte ens en kyss, sa jag och han såg ner i marken sedan på mig igen. Utan att svara. - Snälla Justin, ge mig en ny chans, jag älskar dig och det vet du, fortsatte jag.

Han tog tag i mig och kysste mig, passionerat och länge. Det var den bästa kyssen vi någonsin haft. När vi avslutade den, log justin inte ens, han såg faktiskt allvarlig ut.
- Jag har saknat dig med, lovar du att inget hände med taylor? sa han och han såg allvarligt på mig.
- Ingenting, när han skulle visa mig hur man använde playstation kontrollerna fattade jag att det var fel, justin. Du är den rätta, det här var som en wake up call, sa jag och han log mot mig.
- Du är den rätta för mig med, även fast jag blev riktigt arg där med taylor, sa han och kysste mig snabbt.

Jag och Justin gick hand i hand tillbaka till arenan och fotograferna fottade oss som galningar och alla kändisar från Katy Perry, Rihanna till Justin timberlake och Eminem kollade förvånat på oss. Vi skrattade bara och sedan satte vi oss bredvid varandra eftersom vi tvingade Scooter och Marc att sätta sig bredvid varandra.

__________________________________________________________________________

KOMMENTERA !! =D

jag vill att denna berättelse ska vara perfekt, så säg om det är något ni vill ha mer eller mindre av okej? För jag vill att den ska vara perfekt och det kan den inte vara om ni inte berättar okej!? :D jag blir inte arg för något, kritik och beröm vill jag gärna ha ! =) <3

kul att ni gillar det =)


Kommentarer
Postat av: jossan

Novellen är sjukt jävla bra!!!haha, men skulle du kunna göra den lite längre? för när man börjat läsa så vill man inte sluta XD annars är allt toppen

2011-06-09 @ 22:46:48
Postat av: Anonym

Du är jätteduktig! Man blir glad av att du uppdaterar så ofta! Det är det viktigaste enligt mig :) jag skulle vilja att fansen och pressen får reda på deras förhållande snart :D keep up tje Good work

2011-06-09 @ 23:44:05
Postat av: Emmy

jätte bra! du lägger upp nya kapitel så ofta! det är jätte kul! du är hur duktiga som helst! <3

2011-06-10 @ 08:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0