IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 34

Jag och Justin gick hand i hand tillbaka till arenan och fotograferna fottade oss som galningar och alla kändisar från Katy Perry, Rihanna till Justin timberlake och Eminem kollade förvånat på oss. Vi skrattade bara och sedan satte vi oss bredvid varandra eftersom vi tvingade Scooter och Marc att sätta sig bredvid varandra.




TRE DAGAR EFTER MTV MOVIE AWARDS:


Jag satt på planet påväg till Stratford, Kanada med Justin. Jag satt och drack latte från starbucks och lyssna på musik i min ipod. Vi skulle åka dit och hälsa på justins familj, hans mamma var också med. Det skulle faktiskt bli kul! Jag har aldrig träffat någin i hans familj utan Pattie då. Som jag kommer väldigt bra överrens med.

Jag fick ett sms och såg på skärmen att det stod "Taylor Lautner" och jag blev lättad av att Justin låg och sov, han är fortfarande lite besviken för att jag ljög för honom över Taylor. Jag läste smset.

"Jag kan inte sluta tänka på dig, du är den finaste människan jorden skådat. jag har fallit för dig."
"Bättre att du glömmer mig taylor, du är inte mer än en vän för mig. I respekt av den vänskapen vi hade ber jag dig lämnar mig ifred, innan det här börjar bli smutsigt."
svarade jag honom.
"Jag älskar dig..." skrev han och jag lät bli att svara, det skulle bli bättre så.

När vi kom fram till Stratford fanns det inga paparazzis, vilket var skönt. Dock en massa fans och folk som kollade på oss, utan att säga något, frustrerande. Efter några fan bilder som vi tog, tog vi oss in till en taxi och nu var vi påväg till Justins mormor och morfar, där vi skulle bo.

- Jag har saknat chaz och ryan, sa justin som var jätte hyper över att få vara i kanda och pattie och jag skrattade åt justins barnsliga min. 

När vi kom fram stod ett äldre par på tomten - jag förstod direkt att det var justins mormor och morfar - och dom var båda rätt lika. Blonda, väldigt ljus hy, blåögda och dom såg överlyckliga ut. Deras leende var nästan likadant.

- GRABBEN! VI HAR SAKNAT DIG SÅ! sa justins morfar och kramade om Justin och justin var hur glad som helst och mummlade en massa om "jag har saknat er med" ..
- Det här är min flickvän, valeria, sa justin och justin mormor och morfar skakade min hand och presenterade sig.

Huset var ganska litet och jag och justin fick dela på justins rum, sängen var rätt liten.
- Förlåt om det är trångt, det är inte lika fint som du eller jag bor i los angeles, sa justin när vi var ensamma i det som skulle vara vårt sovrum.
- det finns nog mer kärlek här än i hela los angeles, och när vi är här kommer det bli ännu mer kärlek, sa jag och log mot honom och han log till svars tillbaka. - plus att vi kommer ha det jätte mysigt i den sängen om vi sover så nära varandra, sa jag och skrattade. Han med.

Vi packade upp lite och justin och jag smsade lite. Jag med Miley och han med Justin. Miley ville såklart veta det senaste om hur Justin Bieber bor i kanda. Jag småflinade åt hennes sms ibland.
- Vi ska ut på en fest, är det okej shawty? frågade han mig och jag nickade och svarade "sure"
- Det är stratford fest, hela byn kommer vara där och det blir galet, så försök att inte klä dig för fint, det är inte LA vi är i längre, sa han och skrattade.

_______________________________________________________________________

KOMMENTERA <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaw skitbra!!!

2011-06-11 @ 15:05:45
Postat av: Anonym

meeeeeeer!!

2011-06-11 @ 15:43:38
Postat av: Emmy

love it!!

2011-06-11 @ 17:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0