IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 37

- VI HAR VARIT OROLIGA FÖR ER! sa Pattie och kramade om mig, hon kollade runt omkring sig sedan på mig och hon såg ut som ett frågetecken. - Vart är justin? frågade hon mig.

Jag blev förvånad över hennes fråga, jag trodde Justin redan var hemma..
- Ska han inte vara här? frågade jag henne och Pattie såg på mig oroligt.





- Vart var ni igår? frågade Pattie tonlöst.
- Vi var på en fest, sa jag och kollade ner på min händer. Justin mormor och morfar satt helt tysta och Pattie gick fram och tillbaka nervöst.
- VARFÖR KOMMER HAN INTE HEM? sa hon. - Ska jag ringa polisen?
- Det kommer bli för mycket skandal, sa jag och kände hur allas blickar siktades mot mig och jag fortsatte att kolla ner på mitt knä.
- Jag ringer Scooter, sa Pattie och gick ut ur vardags rummet.
- Allt kommer bli bra, sa justins mormor och en tår fall ner för min kind, jag hoppas verkligen inte att något dåligt har hänt med Justin. Fast jag sa ingenting till Pattie om att han var hög igår.

Pattie kom in i rummet cirka tio minuter senare igen.
- Var Justin alkohol påverkad? sa hon och jag visste inte riktigt vad jag skulle svara.
- Jag tror det, sa jag och såg att hon pratade med Scooter i telefonen och han lät på andra sidan. Pattie pratade stressat med både han och mig samtidigt. Sedan la hon på telefonen med Scooter.
- Vi kan inte stå här och göra ingenting, vi får gå ut och leta, sa hon och jag följde med henne ut på tomten.

Pattie fick inte tag på Ryan och Chaz heller, vilket var väldigt irriterande. Jag försökte ringa dom tio tusen gånger på deras mobil, men dom svarade heller inte på mig. Inte Nolan heller.

Vi gick runt och letade och plingade på dörrar i Stratford, det här kommer definitivt bli en skandal tänkte jag. Jag tog upp min iphone och sökte på OceanUp för att se vad dom hade för nyheter.

"Bilder på Jaleria läkta" Våra fans och alla hade börjat kalla oss Jaleria, som stod för Justin och Valeria. Jag gick in på bilderna och såg bilder från när vi anlände till Stratford, och när vi var på festen. Det var definitvt inte foton som hade tagits av paparazzis utan någon snorunge som hade fottat med han/hennes iphone.

jag läste vad dom hade skrivit.

"även om 16 åriga skådespelerskan Valeria Espinoza och 17 åriga sångaren Justin Bieber vägrar att erkänna deras förhållande så är det ingen hemlighet att dom har någonting ihop. Just nu är Valeria och Justin i Biebers hemstad Stratford och dom sågs på en hemmafest. En källa berättar att båda drack alkohol och hade kul med deras vänner."

Jag suckade, fan. Nu kommer folk hålla på att vi har förändrats och håller på växa upp, osv.. Jag ringde upp Miley och pratade med henne och berättade allt medans jag gick runt och letade efter Justin över hela stratford. Pattie hade jag tappat bort och jag gick nu med Justins mormor. Vi hade nämligen delat upp oss för att försöka hitta Justin tidigare..

___________________________________________________________________________

KOMMENTERA om ni vill ha mer!! VAR ÄR JUSTIN?

Kommentarer
Postat av: Ida

JAA, vi vill ha mer ! xD <3

2011-06-16 @ 16:26:57
URL: http://iidaajj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skit bra!!!!:D

2011-06-16 @ 16:40:30
Postat av: Emmy

super bra! längtar till nästa kapitel!! som alltid! =D

2011-06-16 @ 19:01:58
Postat av: Stuck in the moment with you

sjukt bra !

2011-06-16 @ 19:22:07
URL: http://bieb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer

2011-06-16 @ 20:41:23
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeer!!11

2011-06-16 @ 21:07:31
Postat av: Anonym

MMEEEEER¤RRRRAA !! IDAG !

2011-06-16 @ 23:16:41
Postat av: Anonym

Meeeeerrrrr

2011-06-16 @ 23:23:52
Postat av: linnea

SUUppperr braa novell !! :D

2011-06-17 @ 21:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0