IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 39

- Hallå, svarade jag och hörde lite buller i bakgrunden.
- älskling, förlåt... sa en bekant röst lite halvt trött, jag lugnade mig.. Äntligen fick jag höra hans röst.





- VART ÄR DU? VI HAR LETAT SOM IDIOTER EFTER DIG, skrek jag i telefonen och alla reagerade och fattade att jag pratade med Justin. Pattie drog telefonen ur mina händer och började prata med Justin. Ryan kramade mig igen och jag kramade honom tillbaka.

- Jag sa ju att han mådde bra, sa ryan och log.
- Tack R, du är en bättre kille än vad jag trodde, sa jag och skratt-grät.

Pattie la på telefonen och sa att Justin var på någon adress som jag inte alls kände igen. Jag, Pattie och Scooter åkte dit i Justins morfars bil som Scooter körde medans hans mormor och morfar väntade hemma. Det var helt kolsvart ute och klockan var runt 23:00. När vi var framme stod vi utanför ett stort hus. Justin stod utanför huset och vi alla väntade i bilen. Han satte sig bak med mig och kysste mig på kinden. Alla ignorerade honom.

- Hej shawty, sa han och jag svarade inte. Jag var arg. Det verkade Scooter och Pattie också vara. Men jag var väldigt glad för han såg helt oskadd ut.
Bilresan var väldigt tyst, inte ett ord utom att alla hostade lite då och då. När vi kom hem till Justins mormor och morfar så välkomnade dom honom med en kram.

- Ärligt, är ni alla sura på mig? sa Justin och suckade.
- Justin, jag är glad att ingenting hände med dig, men du har ingen jävla aning om hur rädda vi har varit över dig, du hade ingen rätt att göra såhär mot din mamma och dina nära och kära, sa pattie tårögd och Justin kramade henne.
- Mamma förlåt, jag mådde jätte bra, jag vaknade typ nyss, jag menade inte att göra er oroliga, sa Justin och Pattie nickade.
- Jag var bara så orolig för dig, sa hon.
- Imorgon åker vi tillbaka till Los Angeles, sa Scooter och Justin nickade. - Du ska vara på premiären av Cameron Diaz nya film, Bad teacher. Marc säger att du också ska dit, Valeria. Sa han till mig sedan och jag nickade.

Jag orkade inte vara ute i vardagsrummet längre så jag gick in till Justins sovrum. Jag drog ut en madrass som låg under sängen, det blev väldigt trångt. Men jag ville inte sova med Justin inatt. Justin kom in i rummet cirka 20 minuter senare och kollade på madrassen och på mig som låg på madrassen.
- Jag är ledsen för att det blev såhär älskling, sa han och satte sig vid mina fötter. Jag svarade inte så han fortsatte. - Prata iallafall med mig, shawty. Jag älskar dig, sa han och kysste mina ben.
- Du är inte den jag trodde att du var, sa jag och reste mig upp så han och jag såg varandra i ögonen.

- Om du menar det där med röka på, jag lovar att jag aldrig ska göra om det ..
- jag trodde inte du var en sån..
- Ibland är det, det ända som får mig att känna mig som en normal tonåring.
- Du behöver inte knarka för att bli normal...
- Vet du vad Valeria, du är för egoistisk, du har varit i denna branch för länge för att förstå dig på mig, du kommer aldrig uppleva saker en normal tonåring gör, för du är inte normal, jag borde ha insett det, du är som alla dom här stjärnorna som tror att du är så mycket bättre än alla andra... sa han och gick ut och smälle igen dörren.

___________________________________________________________________

KOMMENTERA!!

Kommentarer
Postat av: Emmy

wow! lite bråk! haha! jätte bra!!

2011-06-20 @ 20:01:13
Postat av: @Jovis02

Meer. Du skrive jättebra =]

2011-06-20 @ 20:17:14
URL: http://powernaglar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååååh va spännande!!!!!!!!! :) mermermermeeeeeeeer ikväll!!!!! Pleaaaasepleaseplease skulle verkligen bli sjukt glad!! Du har bäästa bloggen helt klart!! :) puss på dig och fortsätt blogga så här bra!

2011-06-20 @ 20:28:24
Postat av: Jossan

Skit bra! När kommer näst :)

2011-06-20 @ 20:34:36
Postat av: Ida

Jätte bra! :D <3 Bra med lite draamaaa då blir det mer spännande :)

2011-06-20 @ 21:05:13
URL: http://iidaajj.blogg.se/
Postat av: Ida

Jätte bra! :D <3 Bra med lite draamaaa då blir det mer spännande :)

2011-06-20 @ 21:05:44
URL: http://iidaajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0