IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 41

Jag hoppade i bilen och skrattade, han kysste mig på kinden.
- Jag hatar när vi ska bråka, shawty. Jag älskar dig... sa han och kysste mig på kinden. Jag blundade och drogs med i hans kyssar.




När vi kom hem satte vi oss i soffan, han kramade mig hårt och kysste mitt hår. Vi kollade på satte på The last song, med miley.
- Jag är glad att vi är vänner igen, sa jag och kysste honom.
- det är jag med.
- Hatar att vi jämt ska bråka!
- Shawty, jag älskar dig.. sa han och kysste mig.

Jag besvarade kyssen. Vi beställde hem lite kinamat som kom, sedan satt vi och smaskade i oss.
- Gud vad hungrig jag är, sa jag och han nickade och vi var båda helt koncentrerade på vår mat.
- Jag åt typ ingenting på eventet, sa justin och skrattade.
- Dom är så snåla på mat på events..

Efter the last song så kollade vi på A walk to remeber då jag inte kunde låta bli att gråta, justin höll om mig när jag grät som värst. När filmen var slut, så stängde justin av tvn.

- Vill du sova baby? sa han och jag nickade.
- Är jätte trött, svarade jag och kliade mig i ögat lite.
- Du är det vackraste mina ögon någonsin skådat, vet du det?

Han tog min hand och vi gick in till hans sovrum, jag bytte om till bh och trosor, och han slet inte sin blick ifrån mig.
- Pervers du är, sa jag och slog till honom på armen.
- kan inte låta bli, du är för sexig och snygg.. är det inte obekvämt att sova med bh? frågade han och log sitt bieber leende.

Jag brukade oftast sova med en t-shirt och utan BH. Men jag och justin har ju inte gjort det ännu. Han har aldrig pressat mig till något, vi har varit tillsammans i över 2 månader nu. Så egentligen var jag redo för att göra det.

- Jag kan ta av mig den sedan när du släckt lampan och inte kollar, sa jag och skrattade.
- meh, aja som du vill shawty, vill inte att du ska känna dig obekväm med mig..
- jag har aldrig gjort det, du är den bästa som finns, sa jag och kysste honom..

Vår kyss blev allt mer passionerad och justin låg över mig och började smeka mitt lår, sedan insidan av mitt lår. Jag kände den mot mitt lår, han hade verkligen stånd. Jag avslutade kyssen.
- Förlåt, shawty.. sa han
- Nej, Justin, jag vill göra det, bara inte nu...
- Jag förstår, och jag skulle aldrig pressa dig till att göra något du inte var redo för, det vet du, sa han och kysste min panna.

Han höll om mig hela natten och jag drömde om honom, precis som jag alltid gör.

____________________________________________________________

KOMMENTERA!! Och glad midsommmar på er! =) Hoppas ni får en fin dag.

förlåt för förseningen, känner mig som en hemsk människa!! SKA SKÄRPA MIG ! =)


Kommentarer
Postat av: Emmy

jätte bra! glad midsommar! =D

2011-06-25 @ 00:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0