IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 44

- Det är svårt och hårt, men vi kan inte låta det förstöra det här, för det vi har är det mest äkta som jag någonsin haft, Justin är min första kärlek och vi är båda väldigt unga, så vi lär oss av misstag vi gör nu, vi måste liksom på något sätt strunta i vad folk tycker och tänker, för det är vårat liv, lämna allt bakom oss, sa jag och justins nickade. Jag la mitt huvud på Justins axel och hela publiken sa "aaaw"....




När intervjun var slut gick jag och justin backstage och ingen av oss gjorde någon intervju. Scooter och Marc väntade på oss i omklädningsrummet.
- Allt blev as grymt! Nu är ni två, officiellt ett par, detta ger oss mer publicitet än någonsin, sa Scooter, Marc nickade.

Jag och Justin kollade bara på varandra och suckade, ingen av oss gjorde ju det här för publicitet, bara våra mangers. Jag och Justin åkte förbi en godisbutik och köpte lite gott. När vi var påväg hem till honom. Min sms pep till och jag tog upp mobilen

"Även om du och justin har gått ut nu, så ger jag inte upp på dig, du är den bästa som hänt mig." smset kom självklart från Taylor Lautner. Jag suckade för mig själv ochbestämde mig för att inte svara. Justin kollade nyfiken på mig.
- Vem var det? frågade han och försökte titta, men jag tröck ner det innan han hann se något.
- Ingen speciell, sa jag och skrattade och satte på musik och bytte snabbt samtalsämne. Då kom dock andra smset. "jag älskar dig, och jag kommer kämpa för dig"

När jag och justin kom in i lägenheten så loggade jag in på min twitter, jag märkte att jag hade fått massor med hotbrev som "rör du justin din hora, dör du." "ouff, du är död" "ledsen att säga det, men ska leta upp dig och slå sönder dig." osv.. Jag blev rätt så rädd, men låtsades som ingenting.

Jag skev på min twitter och min facebook fan-sida "I love you @justinbieber and I need u by my side." och så gick jag in på justins twitter, även om han satt precis bredvid mig och han hade skrivit. "guys plz show some respect for my girl, @valeriaespinoza." "@valeriaespinoza i love u"

Jag log och kysste Justin, han besvarade kyssen.
- Imorgon ska vi på premiären av Jennifer Anistons nya film, är det okej? frågade han och kysste mig.
- Sure..

Precis samma minut som vi satte på en film för att mysa framför den fick jag två sms, ett av miley, och ett av taylor igen.
Miley skrev. "HEMMA I LA IGEN!!! Ses vi imorgon? <3" och jag svarade henne fort.. "sure, jag ska på jennifer aniston film premiären med justin, men vi kan ses före och efter. JAG HAR SAKNAT DIG MIN BFF!"

Jag kunde inte låta bli att le, sedan försvann mitt leende när jag öppnade Taylors medelande. "kom till jennifers anistons filmpremiär imorgon, jag kommmer vara där och kommer inte låta dig rymma från mig, vi ska prata."

Jag kom på mig själv att jag skakade, nej, inte justin och taylor på samma event, hur ska jag bli av med taylor??
_____________________________________________________________________

KOMMENTERAAA!!!

Jag har lite idéer utav vad som ska komma upp, lite problem osv..! =) Men snart drar jag utomlands, så då kommer jag göra några tidsinställda tror jag + uppdatera där! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

dfshdsj så jävla bra, meeer!

2011-06-30 @ 13:20:08
Postat av: Anonym

aaaaaaasssssssss bra meeerrraa !

2011-06-30 @ 17:15:44
Postat av: cajsa^

Hejsan! Du kanske skulle vilja ge oss ett förslag på vad som ska hända i våran novell om självaste Justin Bieber .. isåfall kan du väll komentera är du söt? ;)

2011-06-30 @ 17:44:47
URL: http://astoryaboutbieber.blogg.se/
Postat av: Emmy

super bra!! <3

2011-06-30 @ 19:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0