SVAR PÅ FRÅGA

meeeeeeeeeeeeeeeeer!!!

och btw, ser valeria fortfarande ut som Victoria Justice eller ser hon ut som Selena gomez nu? :)


SVAR:

asså jag valde victoria justice för jag tänkte att ni ville liksom få en "bild" av valeria och victoria justice är ju hur fin som helst, ellerhur? :)

Och hon ser inte ut som Selena Gomez, det är bara det att jag vill ha bilder på justin bieber och valeria, men selena är alltid med justin då blir det ju perfekt, och ibland har selena håret över hela ansiktet, då ser man ju inte ansiktet ? Och då märker man väl inte om det är victoria eller sel.

Ibland tar jag outfit bilder från lite olika kändisar men klipper bort ansiktet, =) <3

Jag försöker göra så det inte blir förvirrande, hoppas jag lyckas :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej bra, för jag ÄLSKAR victoria justice's utseende c:

2011-06-04 @ 10:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0