WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 17

- Sunnie, jag vet inte vad jag ska säga. Hon är mitt ex, jag har känslor för henne. Men jag älskar inte henne. Och mina känslor för dig är tusen gånger starkare. Jag älskar dig, det är dig jag älskar. Jag vet att det var dumt..

Hans ord rörde mig, men jag vet inte om jag kan förlåta honom..





Ur sunnies perspektiv:

Han kramade mig. Jag besvarade den inte, jag gjorde ingenting. Jag knuffade heller inte undan honom.

- Justin, jag vet inte vad vi ska göra, vi kanske borde ta en paus, men ändå vara nära varandra. För att vara från varandra kommer bara göra det svårare, sa jag och han nickade.
- okej, vi tänker lite på saken ett par dagar, sedan ser vi vart allt tar oss. Men du är fortfarande bakgrundsdansare? sa han och flinade. han kramade mig. Jag besvarade kramen.

Vi hade redan börjat åka mot miami, vi åkte hela natten. Där skulle justin och alla andra ha deras första konsert på jingel ball tour. Under turen satt jag mest och kollade ut ur fönster och såg hur vi åkte. Kändes konstigt att ha ett rum på en buss. Jag hade inte sätt justin på hela dagen, lika bra det.

Sedan stoppade bussen. Antog att vi skulle få ta en paus nu och köpa mat eller något.
- kom igen, sa scooter till mig och jag gick ut ur bussen. Alla stora kändisar hade åkt i sina bussar och dom tog också en paus. jag fick ögonkontakt med Selena som satt och åt mat med the Scene.

Jag gick in i mc donals - vi stoppade precis utanför en mc donals resturang - och där stod justin med sean kingston, usher och scooter. Jag ställde mig längst bak i en kö. justin skrev några autografer, sedan beställde jag min mat. Jag tog mc chicken & company. sedan såg jag Jonas brothers sitta i ett hörn och äta, med Ashley greene.

Nick vinkade dit mig. Jag gick och satte mig vid dom. Och justin såg det, men han satte sig med några andra. Som tur inte med selena, och när jag kollade på Selena så rå glodde hon på justin hela tiden, justin kollade på henne också lite då och då. Men mest på mig.

Vi pratade lite vid bordet, dom blev klara före mig och dom satt och väntade på mig.
- ni kan gå om ni vill, sa jag.
- nejdå vi väntar, sa kevin snällt.
- jag kan vänta på henne, ni kan gå, det kanske inte är så trevlig om folk står och kollar på en när man äter, sa nick snällt. Aaw! han var så snäll och fin!!


Dom nickade och skrattade lite, sedan gick dom.

- tack, det var lite jobbigt. Sa jag och skrattade. nick drack lite ur sin coola som han fortfarande hade lite kvar i. Jag såg att justin råglodde på mig.
- Hur går det för er då? frågade Nick.
- Vi är inte tillsammans, vi tar typ en paus.. sa jag.
- Men du är ändå med honom på tour? sa han och skrattade.
- ja, men jag är hans bakgrundsdansare och jag kan knappt dansa, sa jag och skrattade. han skrattade också..

Vi var klara så gick jag fram till Justin.
- jag tror jag åker resten av biten med jonas brothers buss, jag behöver lite till med några andra. Jag känner mig isolerad. Sa jag ledsamt och såg att han blev ledsen.
- Du vill vara med nick va? sa han och såg ännu med ledsen ut.
- nej, jag är väldigt bra vän med ashley, ljög jag och han nickade och kramade mig. Jag kramade tillbaka.
Sedan gick jag in i jonas brothers buss. Den var mindre än justins men det var lika fin inuti.


Ur Selenas Gomez perspektiv:

Jag såg att Sunnie gick in i jonas brothers bussen. YES!! Det här var min chans att få vara med justin lite ifred. Jag gick fram till honom.
- Hur går det mellan dig och summer? frågade jag
- Inte alls bra, sa han och kollade ner i marken. Jag tog min hand på hans haka så han kollade upp igen.
- jag gillar inte att se dig såhär, kom igen justin. Jag åker med dig, bara som kompisar. Vi kan ha lite kul. sunnie kommer säkert ha kul med NICK och grabbarna, sa jag och nämnde nick extra tydligt. Han blev ledsen.

- okej, sa han och vi gick in i hans buss. Jag smsade till killarna - från mitt band - att dom kunde köra utan mig. När jag kom in i bussen satt pattie på soffan.
- hej pattie, sa jag och log.
- hej selena, sa hon och fejklog. hon gillade inte mig. Hon har aldrig gjort det.

justin gick in till sitt sovrum och jag följde efter.
- jag gillar inte att se dig deppig, du var inte bara min pojkvän utan min bästavän också, så upp med humöret, sa jag och kittlade honom. Han skrattade och kittlade mig. vi rullade på varandra och sedan låg jag över honom. Han kollade in i mina ögon.. Jag böjde mig mot honom. Som om jag skulle kyssa honom. Sakta. Han kollade på mina läppar, som om han väntade att det skulle hända...

Ur sunnies perspektiv:

Joe och Ashley var inne på rummet och "sov middag" enligt dom. Kevin, jag och nick satt och spelade fifa 2011. Kevin satt och drog några skämt. Han var så himla skön och fick mig att skratta hela tiden, nick skrattade också. Vi skrattade konstant åt Kevin.

______________________________________________________________________________

Hm vad kommer hända? :D vad kommer hända mellan selena och justin? Tänk om summer får reda på det :O Hm.. Vad vill ni ska hända?

Var det kul att läsa från Selenas perspektiv?

 UPPDATE:

Nu fattar inte jag riktigt... Innan hette hon Sunnie... och nu heter hon Summer ! Du kan ju inte bara ändra namn ! Vi blir ju förvirrade

Svar: oj, råkade blanda ihop henne med min gamla karaktär. Ändrar det nu!! och jag ska skärpa mig. Råkade bara :$ Ska inte hända igen, lovaR!! :D<3 tack för ni läser :D men hon heter SUNNIE. Det är ju så himla likt, och jag skrev jämt summer. så förlåt!!

Men hon heter Sunnie, och jag ska inte göra det misstaget igen.

Kommentarer
Postat av: Madde

fett bra, älskar drama.. :)

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-03-01 @ 19:06:05
Postat av: Anonym

mer!!! drama ftw! haha



läs min meeed

http://onetimebieber.blogg.se

2011-03-01 @ 19:15:36
URL: http://onetimebieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu fattar inte jag riktigt... Innan hette hon Sunnie... och nu heter hon Summer ! Du kan ju inte bara ändra namn ! Vi blir ju förvirrade

2011-03-01 @ 20:25:37
Postat av: Anonym

awww, Nick (L) Summer dom är faktiskt riktigt söta tillsammans skulle se kul ut om dom kysstes framför justin :D<3

2011-03-01 @ 20:28:25
Postat av: Anonym

sunnie*

2011-03-01 @ 21:07:00
Postat av: berri

jääätte bra :)

vill inte direkt skriva nånting om vad som ska hända för då är det inte lika roligt o läsa :)

bara de inte tar slut HELT mellan justin o sunnie :)

2011-03-01 @ 21:46:47
URL: http://berri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0