WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 19

Nu kom limon och vi alla gick ut - jag, ash, jonas brothers, deras mangers och hela deras team - det var rätt fullt i limon och alla skålade. Sedan kom vi fram och då var det dags för röda mattan. När jag kom ut ur limon stod Justin där. Han tappade nästan hakan när han såg mig....




Ur Sunnies perspektiv:

Han kom fram till mig. Jag kände att folk tog kort på oss. Och vi hade inte gått in på röda mattan ännu.
- Du ser helt otrolig ut, sa han och kramade mig.
- Tack, du är snygg du med, sa jag.
- Du får gå först in på röda mattan, ingen får misstänka något. sa han och log. Jag log tillbaka.

Jag gick in på röda mattan, paparazzis började skrika saker som "är det du som är justins nya flickvän sunnie? vi har hört rykten om er .. osv.." jag ignorerade och posade lite, tillsammans med Ashley Greene.

Jonas brothers var efter oss. Sedan gick vi in backstage. Jag väntade där och så kom Nick.
- Du var helt fantastisk! du ägde helt klart röda mattan, sa han och log mot mig. Jag kramade honom. Sedan kom justin, han kollade på oss konstigt när jag kramade Nick. Nick gick iväg. Pinsamt ögonblick.

- Jag vill inte se dig nära nick, jag blir så svartsjuk, jag vet att han gillar dig som mer än en vän, sa justin till mig och tog tag i min arm hårt.
- Aj, du gör illa mig. Och Nick är en väldigt bra vän till mig, sluta hålla på. Sa jag till honom och sedan kom selena in backstage, hon var snygg. Men faktiskt inte finare än mig. Hon kollade på mig förvånat.

Sedan vände jag mig om och gick därifrån. Alla hade olika rum backstage, och alla skulle uppträda, jag öppnade dörren försiktigt till justins rum och där satt Selena och justin ensamma och pratade i soffan.
- Justin, du måste berätta för Sunnie att vi är tillbaka, sa hon och kramade honom.
Jag kunde inte tro mina ord, tårarna började ringa. Jag höll mig för munnen för att dom inte skulle komma på mig.
- Du selena, jag måste prata med dig, vi är inte tillbaka, sa han och selena gick ur hans famn och såg ut att koka av ilska. Jag kunde inte låta bli att le av tanken.
- SÅ DU HADE BARA SEX MED MIG FÖR ETT PAR TIMMAR SEDAN OCH NU ÄR ALLT ÖVER? skrek hon.
- Förlåt selena, sa justin.
Det gick så fort, jag han inte reagera. Hade justin sex med selena för några timmar sedan? mina tårar rann i floder nu.
Jag öppnade dörren helt och justin märkte att jag stod och grät där. Han tog sig för huvudet och såg helt chockad ut.

- Jag måste få förklara, sa han och gick långsamt mot mig. Selena grät också. VARFÖR GRÄT HON ENS? Jag gick fram till Justin och gav honom en stor fet örfil. Han blev helt chockad.
- Jag måste få förklara, sa han och mina tårar fortsatte att rinna, jag grät. Hans tårar började också rinna. Han grät.

Jag sprang ut från rummet och justin sprang efter mig.
- STANNA SUNNIE!! JAG MÅSTE FÅ FÖRKLARA! Jag sprang och sedan tappade han bort mig här backstage. Jag tog mig till Jonas Brothers rum och där satt Nick för sig själv.
- Vad har hänt? frågade han när han såg att jag grät. Han kramade mig. Jag kunde knappt prata, jag var så besviken på justin.
- Vart är alla andra? frågade jag för att byta samtalsämne.
- Dom är ute och minglar på eventet, det borde du också vara, vad har hänt Sunnie? sa han och vi fortsatte att kramas, han pussade mig på pannan.

- Justin hade sex med Selena, sa jag och kände mig så bra i hans famn. Det här tröstade mig faktiskt.
- Jag är ledsen, sa han...

Jag låg i hans famn, och bara låg där.. Tillslut kollade jag upp på honom. Han kollade på mig.
- Tack, för du finns här. Sa jag och jag var bara några centimeter från hans ansikte. Han log mot mig. Han var skit snygg faktiskt, jag fick flashback från när jag var mindre och lyssnade på hans musik.
- Du kan räkna med mig, sa han.

Jag kunde inte låta bli att kolla på hans läppar. Jag kýsste dom, han besvarade kyssen. Vi kysstes och det blev passionerat. Den höll på i ett par minuter. Minst tre.

- Ursäkta vad fan håller du på med? sa justin. Han kom mot oss och nick ställde sig upp, jag med - vi hade suttit i soffan - och justin gick rakt mot nick och gav honom en rak höger i ansiktet.
- Rör henne aldrig mer igen, sa han och justin försökte dra i min arm. Jag drog emot.

Nick gick mot justin och slog honom. Sedan rullade dom på varandra och slogs.
- HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!, skrek jag hysteriskt flera gånger. Jag fick panik Jag ville inte att någon av dom skulle skadas. Kenny sprang in i rummet och skilde på dom, sedan kom Kevin och Joe.

Både nick och justin blödde från munnen.

- Du kan inte bestämma över mig, justin. Jag kysste nick, han gjorde ingenting utom att besvara den, jag kysste honom, med min egen vilja. För jag tycker om honom, sa jag till justin. Rakt i ansiktet. Alla andra blev chockade - kenny, joe, kevin, selena som också var där, ashley och självaste nick - och justin kollade på mig. Han såg helt förkrossad ut.

Självklart att jag älskade justin, och jag ville vara med honom. Men jag gillar faktiskt nick med. Det märkte jag när jag kysste honom. Justin har svikit mig, men vad ska jag göra? Jag grät och gick därifrån...

_________________________________________________________________________

Vad kommer hända nu? KOMMENTERAA !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nick (L) Sunnie = så söta :D

tycker justin ska få kämpa för henne nu för jag tycker hon ska vara med nick för han är där för henne alltid :d

2011-03-02 @ 19:43:57
Postat av: :)

hej oj vad mycket drama och jag gilalr det :) men kan vi få ett till chapter snälla??? för jag älskar verkligen denna och jag vill se hur det kommer sluta :D asså på just det chaptet :D<3<3

2011-03-02 @ 20:58:25
URL: http://justinslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojj!! skriver så bra meer:)

sunnie och nick passar bra ihop:)

2011-03-02 @ 21:49:02
Postat av: berri

Nejj sluta inte o skiv :(

Men Gryyymmt är ordet !! :)

längtar tills nästa :)

2011-03-03 @ 00:12:45
Postat av: berri

Nejj sluta inte o skriv :(

Men Gryyymmt är ordet !! :)

längtar tills nästa :)

2011-03-03 @ 00:16:15
URL: http://berri.blogg.se/
Postat av: 55

Jag fattar inte en sak?

Varje gång Sunnie blir ledsen så kysser hon en annan kille!?

2011-03-27 @ 11:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0