WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 21

Nick kom in till rummet.
- Kom vi går, sa jag och tog nicks hand.. Jag gick ut med honom från rummet, jag orkade inte vara kvar. Jag kände hur justin kollade på oss när vi gick, men jag vände mig inte om för att kolla..




Ur Sunnies perspektiv:


Nu var eventet klart. Så mycket hade hänt denna event. Nick följde med mig utanför justins tour buss.
- Är du säker på att du vill sova här? du kan sova i vår buss, vi har ett gästrum, sa han och såg oroligt.
- Nej, jag har alla mina grejjer här och det blir bara så jobbigt att flytta över allt, jag måste lära mig att se justin, för vi kommer se varandra varje dag under jingel ball tour, sa jag och jag tror allt bara var bortförklaringar till att få vara med honom. Jag var sur på justin. Men ville inte vara långt bort från honom.

- okej, ring om det är något. Sa nick och kramade mig. Han kysste mig på pannan och gick iväg. Jag log för mig själv. Han är underbar. dock känner jag inte samma med honom som jag gör med justin. Men om jag hade kännt nick innan jag lärde känna justin, så hade vi kunnat vara lyckliga.

Jag gick in i bussen och justin stod precis vid dörröppningen.
- Så, nu när du har sagt hejdå till din turturduva kan du prata med mig lite? sa han och hånflinade mot mig.
- Du gillar inte nick, ellerhur? sa jag och hånflinade tillbaka.
- Om han inte hade försökt att sno mitt livskärlek från mig så hade jag kanske tyckt om honom, kanske.. sa han och såg lite allvarligare ut. Jag ändrade också min blick.

Jag gick förbi justin och satte mig på soffan.
- kan jag få låna datorn? frågade jag och pekade på datorn som satt på bordet.
- Sure, sa justin och tog den andra datorn som låg bredvid.
Jag gick in på Ocean Up och läste fastnade till vid en rubrik och en artikel om mig, just och nick.

Jag visade justin artikeln och läste den högt för honom.

STJÄRNORNA I SLAGSMÅL OM SUNNIE, 16.

Nick Jonas och Justin bieber var i ett stort slagsmål för den normala och okända flickan Sunnie, 16. Det verkar som Sunnie är okänd men ändå får hon alla stjärnor till sig. Sunnie har ett förhållande med tonårsidolen Justin Bieber, 16. Men dom är förnärvarande i ett bråk.

"Dom älskar varandra, men justin var otrogen mot henne, så hon sårades rejält" berättar en källa som är nära vän till paret. "Justin var otrogen med selena. Sunnie blev sårad och hon har kommit nära Nick, så blev justin avundsjuk och dom börjades slåss rejält, båda var helt galna. Sunnie var jätte nervös och fick panik." Berättar källan.

Det verkar som många hade viljat vara Sunnie just nu. - Bestäm dig för en Sunnie! / Ocean Up.

Och justin kollade på mig.
- Jag är så ledsen för att dom blandar in dig i skvaller, jag ville aldrig det här. Sa han och såg allvarlig på mig.
- Ta det lungt, det är inte ditt fel.. Jag behöver bara lite luft.. Sa jag och gick ut. Justin kollade efter mig, men lät mig gå.

Jag gick ut ur bussen och bestämmde mig för att ta en prommenad. Jag tänkte på allt möjligt. På hur komplicerat mitt liv hade blivit. På hur orolig jag är över att Justin ska gå tillbaka till Selena. Jag fortsatte att gå.

- Sunnie Williams? hörde jag någon säga. Med en rätt så normalt tonfall. Hur vet folk mitt efternamn? jag gillar inte mitt efternamn!!
- Ja, sa jag och vände mig om. Där stod två tjejer.
- Vi är justin belibers, sa dom och skrattade. Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga.
- Aha, vad kul! Sa jag med en snäll röst och log.
- Vi älskar justin, mer än allt annat. Och vi vill skydda honom. Från alla som vill utnyttja honom för han är kändis, speciellt från slynor som dig, sa en av dom och stod precis framför mig. Dom hade deras ansikte en centimeter från mitt ansikte.

Tjejerna var rätt stora. Jag är kanske 165, dom här tjejerna är ungefär 174 och den andra är 176 minst. En var lite mullig, och den andra var rätt smal. Jag såg ut som en liten pytte sak bredvid dom.

- Jag är inte tillsammans med Justin, vi är bra vänner.. sa jag nervöst. Vi hade ju inte erkännt att vi var tillsammans eller dejta ännu. Justin hade sagt att vi bara var vänner, även fast det fanns bilder när han höll min hand och när vi kramades.
- Vi är inte dumma, vi vet att ni är tillsammans... LJUG INTE FÖR OSS, skrek den mulliga långa tjejen i mitt ansikte. Jag kände små spottdroppar.

Hon gav mig en smäll i ansiktet, jag kände att det rev till och att jag blödde om kinden.
- ERKÄNN ATT NI DEJTAR! skrek hon till mig.
- Vafan håller du på med? vi dejtar inte? sa jag och vände mig om och började springa. Dom hann ikapp mig fort.
Ena tjej tog tag i mig och slog mig ännu en gång mot ansiktet.
- SÄG ATT DU ÄR EN HORA, skrek hon i mitt ansikte. Hon spottade mig i ansiktet. Jag blödde från huvudet. Hon knuffade till mig och jag låg på marken. Den mulliga tjejen sparkade mig i huvudet igen och i ansiktet en annan gång. Båda gångerna skrek hon "SÄG ATT DU ÄR EN HORA" och jag fattade inte varför.

Jag låg kvar och dom sprang iväg.....
____________________________________________________________________________________

KOMMENTERAAAAAAAAAAAA!! ALLA KOMMENTERAA!!!! och spana in vår andra blogg: www.hollywoodgossips.blogg.se

En fråga: kan någon snälla hjälpa oss med bloggsvar? vi vill gärna skaffa det!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Awww, nick är orolig för henne, han är så gullig :D

meeeeeeeeeeeeer :D

2011-03-04 @ 11:56:18
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-03-04 @ 12:19:49
Postat av: Anonym

omg! meer :D

2011-03-04 @ 16:36:27
Postat av: Emmy

So fuckin bra!!!!!!

2011-03-04 @ 17:45:15
URL: http://Emmyz.se
Postat av: Justinandjonas

Usch vad hemskt att de behandlar henne på det där sättet... :(



Läs gärna vår blogg om Justin Biber i ett homosexuellt förhållande! :D

2011-03-04 @ 17:53:00
URL: http://justinandjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0