WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 22

- SÄG ATT DU ÄR EN HORA, skrek hon i mitt ansikte. Hon spottade mig i ansiktet. Jag blödde från huvudet. Hon knuffade till mig och jag låg på marken. Den mulliga tjejen sparkade mig i huvudet igen och i ansiktet en annan gång. Båda gångerna skrek hon "SÄG ATT DU ÄR EN HORA" och jag fattade inte varför.

Jag låg kvar och dom sprang iväg.....





Ur Sunnies perspektik:
 


Jag låg kvar, jag visste inte vad jag skulle göra. Jag tog upp min mobil ur fickan.
- Kan du komma och hämta mig, jag är vid ... stranden, här vid Gala club, sa jag till justin och kunde inte låta bli att gråta.
- Har det hänt något? men visst,jag kommer, sa han oroligt.
- snälla, skynda.. sa jag och la på. Jag lät nog hysterisk. Jag satt ner nu. Och jag kände mig i huvudet och sedan såg jag att jag hade blod på mina fingrar.

Det tog cirka 10 minuter tills jag såg justins bil. Han sprang ut ur den, han såg nog att jag satt ner på marken.
- VAD HAR HÄNT? VEM HAR GJORT DET HÄR? skrek han hysteriskt. - DET VAR NICK ELLERHUR?
- Sluta säga dumheter, sa jag och justin bärde upp mig. Han bärde in mig i hans bil, och jag kände mig så bra i hans famn. Jag ville inte att han skulle släppa mig, men han satte mig i bilen.
- Aj, sa jag och tog mig i håret.
- VAD HÄNDE. BERÄTTA. VEM GJORDE DETTA? skrek justin nu.
- du måste berätta miss Williams, sa Kenny. Jag började gråta lite.
- Det var dina fans justin, några belibers, sa jag och grät ännu mer. Jag såg hur justin slog i bilen och började sparka i en lyckstolpe.
- FAN, FAN, FAN, det var just det här jag inte ville skulle hända, sa han och sedan gick han mot mig och klappade mig i ansiktet.. - det här hände pga av att du är med mig, det är bara mitt fel, jag skulle aldrig utsatt dig för denna fara, sa han och nu rann tårar från hans kind. Han klapapde mitt ansikte.

Jag kysste honom på kinden.
- Det är inte ditt fel, justin. sa jag.
- Vi måste köra Sunnie till sjukhuset, sa kenny och satte sig i bilen och justin stängde dörren och satte sig med.
- Nej, det kommer väcka skandal, sa jag..
- men någon måste checka dig, sa justin..
- Ja, men kan inte bara någon doktor komma till bussen, sa jag. Båda nickade till svars.

När vi kom fram bussen så kontrollerade doktorn mig, jag hade inga större skador men fick ett sorts hårband jag skulle ha runt huvudet. Jag hade flertal sår..

- Det är bäst om du håller dig inne, paparazzis får inte se dig, då blir det en skandal.. sa scooter. Som alltid tänker på skandaler och justins karriär. Det är ju trotts allt hans jobb.

Jag fick ett sms av Nick "Försöker sova, men tänker bara på dig. Kan du smyga ut en snabbis och träffa mig?" naaw, det var gulligt av honom! Jag blev röd om kinderna. Justin kollade på mig konstigt. Han fattade. "jag kan inte nu, någonting har hänt. Jag berättar mer imorgon" svarade jag. Jag ville inte hålla detta hemligt för nick.

Jag låg i soffan som en sjukling och Justin kom med ett glas vatten.
- Jag känner mig så tjock som bara ligger här, sa jag och skrattade.
- Och jag älskar att ha dig ha precis bredvid mig.. sa han och kramade mig.
Sedan hörde vi att någon bankade på dörren. Justin gick och öppnade. In kom Nick utan att Justin bjöd in honom. Han stannade upp och blev chockad när han såg mig i soffan.

Han tog justin om tröjan och tröck upp honom mot väggen.
- GJORDE DU DET HÄR? skrek han.
- NEJ SLÄPP HONOM! skrek jag och nick löd.
- Det var bara ett par tokiga tjejer, sa jag .. Jag vågade inte säga att dom var belibers för då kanske Nick hade tagit ut det på justin.

Nick sprang fram till mig och kysste mig. Framför Justin, utan att vi ens var tillsammans. Men jag besvarade kyssen.

Ur Justins perspektiv:

När jag såg dom kyssas, krossades mitt hjärta. Det gick sönder i tusen bitar. En tår rann ner för min kind och jag tårkade bort den snabbt. Jag brann av svartsjuka. Jag gick ut från rummet och gick in i mitt rumm och tänkte.. Jag ska kämpa för Sunnie, jag vet att hon älskar mig. Och jag har inte förlorat henne.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-03-05 @ 14:11:00
Postat av: sanna

meeeeeeeeeer :D

helt awesome

2011-03-05 @ 14:11:23
Postat av: Madde

OMG mer!

2011-03-05 @ 15:32:03
Postat av: Anonym

aww nick (L)

Meeeeeeeeeeeeeer :D<3

2011-03-05 @ 16:16:50
Postat av: Anonym

meeer :)!!!!

nick (L)

2011-03-05 @ 19:12:21
Postat av: ëmma.

MERMERMERMERMERMER.

2011-03-05 @ 19:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0