WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 25

Jag sprang, det snabbaste jag kunde efter nick. Och tillslut hittade jag honom utanför eventet. Han satt där. Han grät inte, men han såg väldigt ledsen ut.
- förlåt nick... sa jag.
- Du behöver inte säga förlåt, du älskar honom ellerhur? frågade han..
Jag svarade inte honom, utan kollade på honom och kramade om honom.... jag älskade att vara i hans famn..

Ur Sunnies perspektiv:




- Vänner? sa jag och skakade han med nick.
- Vänner, sa han och skakade min hand. Jag kramade honom och sedan gick vi tillbaka till backstage bussarna, för eventet var över. Nick kramade mig och jag gick in i bussen.

Justin var inne i gästrummet, jag gick in och han satt och höll på med datorn.
- Du kan nog komma in och sova i ditt eget rum nu, med mig. Sa jag och log. Jag hade ju tvingar honom att flytta till gästrummet, hihi.
- Tack, sa han och kysste mig. Jag kysste tillbaka.

- Imorgon har jag en presskonferens, sa han när vi låg i sängen och han lekte med mitt hår och jag hade huvudet mot hans bröst.
- Lycka till, och kom på någon bra ursäkt till varför jag har haft blåmärken på min rygg, det var en artikel om det igår, sa jag.. Han svarade inte, jag kollade upp mot honom och han var väldigt allvarlig.
- Jag kommer aldrig förlåta mig, för att du blev sårad, pågrundav mig.. sa han.
Jag la mig på hans bröst igen.

- Vad hände med Nick Jonas? frågade han efter ett tag av tystnad.
- Vi är vänner, sa jag ..- När ska du spela in din låt baby? sa jag i ett försök till att byta samtalsämne, som inte gick så bra. Det var år 2010 han spelade in baby, och nu är vi liksom i 2011.  Jag vågade inte ens kolla upp på honom.
- Älskar du honom? frågade Justin..
- Om jag älskar vem? sa jag .. Åh jag ville inte att han skulle fråga detta!!
- Älskar du Nick Jonas? frågade han.
- Jag tycker om honom, väldigt mycket. Han är en bra vän. sa jag..

Det blev tyst, och sedan somnade vi. Tätt intill varandra. När jag vaknade på morgonen kollade jag på klockan 10:00 och justin låg inte bredvid mig. Men det låt en lapp "hej baby! Jag drar iväg på presskonferens, och förresten, vi är i North Carolina nu, bussen körde hit under natten. Ses senare ikväll, då kanske du och jag kan hitta på något? vi är ju helt lediga ikväll.. Puss"

Jag log för mig själv. Jag duschade och fixade mig, sedan la jag mig i sängen och kollade på klockan, den hade hunnit bli 10:40.. Det gick ändå rätt snabbt, jag hade ju sminkat mig till och med. Då slog det mig. Justins presskonferense börjar 10:45. Jag slog på tvn, och såg justin kliva in i rummet. Fullt med kamera blixtrar.

- Hej allihopa, sa justin och log.
- Justin, hur länge ska du göra tour? frågade en journalist.
- Ett tag, vi har ett par städer kvar, det kommer nog bara ta en vecka, sedan har jag annat att göra i Los angeles, ska spela in mitt nya album, sa han och log.
- Justin, var är dina framtida planer?
- Som jag nyss sa, jag ska börja på mitt nya album, och i framtiden vill jag ju självklart hålla på med min musik och kanske göra fler filmprojekt.
- Vad har hänt mellan dig och Selena Gomez? Hur tar Sunnie Williams situationen?
- Jag och Selena är väldigt bra vänner och vi stöttar varandras karriärer..
- Justin, när ska du erkänna att du har ett förhållande med Sunnie Williams? tror du dina fans gillar att du ljuger för dom?
- Jag och Sunnie är vänner...
är det sant att sunnie blev misshandlad?

På den frågan svarade inte justin utan ställde sig upp, han tog en vattenflaska - av glas - som han hade framför sig och slog den i väggen, alla journalister blev galna. Sedan reste han på sig och gick.....

______________________________________________________________________________

Detta är ett tidsinsälltinlägg! :D men vad tror ni kommer hända med Nick och Sunnies "vänskap"? är det bara "vänskap" ? Sunnie gillar Nick, men har hon verkligen inte känslor för honom? Alla vet ju att justin är hennes livskärlek :D men en crush på Nick är de definivt..

Jag kan också säga, SELENA KOMMER KOMMA IN! Inte bara Selena, utan även Jasmine Villegas.. Någon som vet vem hon är ? ;)




Kommentarer
Postat av: Madde

Mer!

2011-03-10 @ 11:43:15
Postat av: Anonym

Jag vill verkligen inte ha något drama mellan Selena o Sunnie ! Det börjar bli för mkt med det... Men drama mellan Jasmine o Sunnie går bra ! Men snälla inte något med att hon kysser Justin , Sunnie tror det är Justin som kysste henne, Sunnie blir sur, och sedan berättar justin att det var hon som kysste honom och så förlåter dom varandra och alla lever lyckliga i alla sina dagar !

2011-03-10 @ 14:53:30
Postat av: Anonym

Snälla uppdatera mer! MER DRAMA

2011-03-18 @ 15:35:55
Postat av: anonym

mer!!!

2011-03-25 @ 18:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0