IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 2

- Jag kanske ska ringa Miley efter mötet, får se, skrek jag till mamma och satte på mig skorna och tänkte gå ut.
- Hon är i Peru berättar nyheterna nu, hon gör någon gypsy heart tour, sa mamma med mat i munnen.

Juste! Det hade jag helt glömt bort..




Kul för Miley som får träffa alla fansen i Peru. Dom är underbara. Jag minns dom två gångerna jag var där, awsome.
- Aja, hejdå! skrek jag till mamma och väntade på hennes hejdå sedan stängde jag dörren. Så fort jag kom ut ur lägenheten så sprang paparazzis fram till mig. Det var den mörka stora som alltid springer runt och stör kändisar.

- Hur är det Valeria? frågade han och skrattade medans han filmade och han kamrat tog kort. Det kom fram två andra paparazzis.
- Bra, sa jag och log in till kameran medans jag gick mot garaget. Garaget ligger en bit från lägenheten, skit jobbigt med tanke på paparazzisarna.
- Hur var europa? frågade han.
- Grymt! glad att se alla mina fans där igen, sa jag.
- Vill du hälsa dom något? frågade han och precis då kom jag fram till bilen.
- Att jag älskar dom! sa jag och sedan hoppade jag in i bilen.

Medans jag åkte i bilen satte jag på musik. Min nya singel "For you" spelades och jag sjöng med. Tillslut kom jag fram till studion. Jag gick in och det var några paparazzis som satt i buskarna sedan hade ett par följt efter mig.

I studion möttes jag av mina mangers Marc, Susan, Keneth och Lorenzo. Marc är min första manger och han får mest betalt också.
- Din mamma ringde och skällde på mig för en minut sedan, skrattade Marc.
- Du förtjänar det, jag är sjukt trött, sa jag och skrattade och försökte slå honom på överarmen. Han skrattade bara. Han var riktigt stor.

Vi hade ett möte, det gick rätt fort. Vi pratade om mitt fjärde album som vi ska börja jobba på. Vi pratade också om att jag skulle spela med i en romantisk komedi film som kommer heta "Letisha" och jag kommer då spela Letisha. Vi har pratar om det ett tag nu, men vi vet inte riktigt vem som ska bli min motspelare. Det letar dom fortfarande efter.

När mötet var klart så skickades jag till disneys studio där jag skulle spela in lite utav min disney show "Miss New York" vi spelade in ett helt avsnitt där Sterling Knight var veckans gäst. Det var riktigt kul! Den lugna dagen blev inte alls en lugn dag.

Jag gick in på twitter och skrev "Sterling Knight is this episodes gueststar. How hot is he?" skrev jag och la in en twitterbild på mig och honom som vi nyss tog. Jag läste några svar som jag fick som var rätt roliga. Men han är rätt het faktiskt.

Min telefon ringde, det var Marc. Igen.

- Jag håller på spela in ett nytt avsnitt, jag skolkar inte från jobbet, jag lovar. sa jag och suckade till honom.
- Jag tror inte det heller, jag har nyheter om din film Letisha, sa han och lät entusiastisk.
- Berätta! Jag lyssnar, sa jag nyfiket.
- Din motspelare är bestämd, det kommer bli så bra och denna film kommer vara hetast i hollywood i höst, sa han och skrattade.

Hetast i höst är för att jag ska spela in filmen under sommaren och i höst kommer den komma ut, förmodligen semptember eller kanske sent i augusti.

________________________________________________________________________________

Hm, vem är motspelaren?


Kommentarer
Postat av: Madeleine

mera!

2011-05-01 @ 23:18:29
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Sara

Mera! Mera!

2011-05-02 @ 00:22:02
URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0