IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 20

- Miley hatar selena, hon ljuger säkert.. lyssna valeria, jag älskar dig, det är min dröm att få vara med dig, men selena är ändå en person i mitt liv, jag älskar inte henne så mycket som dig, men hon skulle aldrig ljuga för mig, hon är en bra person valeria..sa justin och såg bara ledsen ut nu.
- Nej, miley ljuger inte, du känner miley, hon skulle aldrig ljuga, selena är värre än vad du tror.. sa jag och justin stod bara still nu.

Jag kollade åt sidan och då kom selena mot oss..




Hon såg arg ut och Miley kollade förskräckt på henne. Sedan såg jag att Miley ställde sig ivägen för henne. Justin kollade också dit.
- FLYTTA PÅ DIG, skrek Selena och nu kollade nästan varenda jävel på hela festen på oss.
- Nej, låt dom prata, skrek Miley tillbaka.
- Flytta på dig, din tjockis seriöst, sa selena och försökte knuffa miley. Miley skrattade bara och Selena vart helt röd i ansiktet.

Justin gick fram till Miley.
- Sluta bråka tjejer, sa han och kollade på selena för att försöka lugna henne. Selena andades djupa andetag.
- Vad är det dom säger om mig? frågade Selena och jag och miley kollade på varandra. Sedan såg jag att Justin kollade på oss.

- Du är otrogen mot mig, sa justin och kollade besviket på Selena. Hon började skratta hysteriskt.
- Är det de som dom här svallerkärringarna säger? sa hon och skrattade ännu högre, folk kollade på oss.
- Skratta inte Selena, det är allvarligt, sa Justin.
- Om jag hade vart otrogen mot dig, du verkar inte ens upprörd Justin, skulle du bry dig om jag låg med någon annan? sa Selena och kollade allvarlig på Justin och han suckade.
- Klart jag bryr mig men.. sa han och blev tyst.
- Men ingenting Justin, du bryr dig inte om mig längre, du frågar aldrig hur jag mår, jag är inte otrogen mot dig, jag skulle aldrig vara det, men det känns som du är otrogen mot mig, sa hon och var helt tårögd.
Han var tyst och nu kollade Selena på mig.

- Om du ville förstöra mellan mig och J, du har lyckats, grattis! sa hon och sprang ut.
- Nu är vi dom elaka i filmen? Hon är ju den som är otrogen, sa Miley och skrattade .. Justin var bara tyst och kollade ner i marken.
- Justin, säg något, sa jag frustrerat.
- Jag har inga ord just nu, sa han och kollade på mig, sedan gick han mot utgången. Kenny och Scooter gick efter honom.

Jag suckade och Miley gick fram till mig och kramade mig.
- Festen fortsätter! sa hon  till alla runt omkring som hade stannat upp, och musiken kördes igen..
- Jag orkar inte vara kvar, jag drar till hotell rummet, sa jag och miley nickade och mimade "jag följer med dig"..

Vad hade hänt? är det över mellan mig och justin? eller är vi tillsammans nu? har vi en chans nu? Vad händer? Jag kände mig så förrvirrad.

När jag kom fram till hotellet gick jag och miley in i hissen och när vi kom till vår vånning så öppnades hissen och jag kunde inte tro på det jag såg. Justin och Selena stod och kramade Selena.

Ur Justins perspektiv:

några minuter innan Valeria såg dom..

- Selena, förlåt för allt det här, jag menade aldrig att såra dig, men jag känner inte samma sak för dig längre.. Sa jag och hon hade tårfyllda ögon.
- Justin, jag var inte otrogen, jag lovar, jag älskar dig, du får inte lämna mig snälla!! sa hon och grät.
- Sel, det handlar inte om det. Jag bryr mig inte om du var otrogen eller inte, för jag ser dig inte på det sättet längre. Jag älskar Valeria, sa jag och hennes tårar forsade nu. Hon lät till och med. Hon var helt upprörd och kunde knappt andas..

Jag kramade om henne .... Hon lugnade ner sig. *pling* hörde jag och sedan vände jag mig om och där stod Valeria, hon såg besviken ut och gick raka vägen in i sitt rum..

Jag släppte Selena och skrek "valeria...." men hon smällde bara igen dörren.
- oups, sa miley och gav Selena en bitchblick..


KOMMENTERA!!

Några önskemål om vad som ska hända? :) (har två olika vägar, vet inte vilken jag ska ta till nästa) lol.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra kapitel! <33

2011-05-18 @ 07:38:55
Postat av: Ella

as spännande! :)

2011-05-18 @ 20:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0