IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 22

- Vad tror ni hon gör? Hon kan inte åka hem för alla hennes grejjer ligger i min svit, sa justin.
- Justin, vi är världens kändaste tonåringar, har hon glömt en louis vuitton väska, köper hon en ny, sa miley och skratta. Samma gjorde jag och Justin..




Ur Valerias perspektiv:

 Jag hade spelat in sista scenerna för dagen, det var riktigt kul. Jag gick till sminkrummet för att byta om. In kom Justin.
- Vad ska vi göra idag? sa han och kysste mig, jag besvarade den.
- Jag vet inte, sa jag och log mot honom. Han kollade i mina ögon och sedan på mina läppar och kysste mig snabbt igen.
- Jag har en överraskning till dig, sa han och flinade sitt bieber-flin.
Jag kollade nyfiket på honom och skrattade.
- Can't wait, sa jag och skrattade
- Sätt på dig något bekvämt men fint, du är fin i vad du än har på dig annars, sa han och kysste mig sedan försvann ur sminkrummet.

Jag bytte om och åkte tillbaka till hotellet. Där fixade jag mig och satte på mig en vit klänning och ett par rosa ballerina skor till det, sedan sminkade jag mig lite smått - hade ju tagit bort sminket från inspelnignarna - sedan fick jag ett sms, från Justin. "Limon kommer och hämtar dig om 10 minuter, vänta." Jag skrattade för mig själv, vad har han hittat på nu.
Jag tog upp min mobil och twittrade såklart "i want my fans to know that im really happy right not." ..

När det gått tio minuter gick jag ner till receptionen och väntade och så kom limon, kenny var chaufför och finklädd. Han tappade nästan hakan när han såg mig..
- vad fin ni är, ms espinoza, sa han och lät väldigt formell.
- Kenny, du har väl sätt mig på oscars? Då var jag väl ändå finare, sa jag och skrattade..
- Men idag är ni vackrast, kanske för ni är kär, sa han och jag skrattade över att han kallade mig "ni"..
- Sluta kalla mig ni, du är kenz och jag är Val, sa jag och skrattade och han med.

Jag hoppade in i limon och åkte i cirka 15 minuter, ut åt helvete, det var mörkt ute nu så jag såg ingenting. Sedan stannade bilen, det var fortfarande helt svart. Kenny öppnade dörren åt mig.
- Var är justin? frågade jag honom och han pekade på justin som stod längre fram med häst och vagn och en massa blommor runt omkring det. Han var finklädd, som han klädde sig till oscars och grammys. Det var jätte romantiskt. Justin sträckte fram en bukett med röda rosor till mig och jag skrattade.
- Aaaaw, tack så mycket Justin!! Det är underbart, sa jag och kramade honom och kysste honom.
- Det är inte allt, vi ska åka till överraskningen nu, sa han och jag log stort. Han log tillbaka.
- Jag älskar att jag kan få dig att le, sa han.
- Du är den ända som kan få mig att le, sa jag och skrattade.

Sedan stoppade vagnen. Justin mumlade "Thank you juan" till chauffören. Och sedan gick han ner och tog min hand och förde mig ner från vagnen med. Jag sa "thank you juan" också och Justin skrattade.
- Vart är vi påväg? sa jag och skrattade och Justin log bara stort på mig.
- Du får se, shawty, svarade han och kysste mig på kinden.. - varje gång jag kollar på dig kan jag inte låta bli att kyssa dig, du är så vacker, sa han och bet sig i läppen. Jag bet mig själv i läppen också.

Han pekade på en stor lyx yatch som hade massor av levande ljus tända...
- Följer du med mig ombord? sa han och jag tappade nästan andan...

_______________________________________________________________________
KOMMENTERA!!

aaw romantic times! :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeeer!

2011-05-22 @ 00:08:43
Postat av: Emmy

jätte bra kapitel! längtar till nästa!! <33

2011-05-22 @ 22:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0